Aviseringar
Rensa alla

Ni som tror på Gud, en fråga?


Ämnesstartare

Kakaoxo:

hur fan kan du förolämpa mig på det viset?

Jag följer bara min Guds ord. Jehova är min gud och den sanna guden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Jag följer bara min Guds ord. Jehova är min gud och den sanna guden.

Må Guds goda Ande vare med dig, min son.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

Må Guds goda Ande vare med dig, min son.

Detsamma till dig min vän. Den dagen då våra liv är över, ska vi mötas i himlen. Massagemolnet, ingång 2A. Vi ses precis utanför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dubbeltråd varav den andra nu är låst. Ni som diskuterade i den och vill fortsätta ombeds flytta dem hit.


   
SvaraCitera

Kablash__:

Jag följer bara min Guds ord. Jehova är min gud och den sanna guden.

jag som tyckte du var sööt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

dom kommer ändå ångra det när dom hamnar i helvetet.

Kakaoxo:

vi ska skratta åt de när vi är i himlen o badar i honungsfloder medan de brinner i helvetet med djävulen. [smile]

aa, men eftersom att Brahma som vi alla vet är den riktiga skaparguden kommer ni också brinna i helvetet. Ses där [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jottjott:

jag som tyckte du var sööt

Så du tycker alltså att den rätta livsstilen gör en människa mindre bra? Det kallar jag motsägelse!

xsaosinx:

a, men eftersom att Brahma som vi alla vet är den riktiga skaparguden kommer ni också brinna i helvetet. Ses där

Du har fel, och du kommer att gå miste om ett evigt liv om du fortsätter. Acceptera Jesus Kristus som din frälsare och rädda dig själv från en oändlig plåga i helvetet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Du har fel, och du kommer att gå miste om ett evigt liv om du fortsätter. Acceptera Jesus Kristus som din frälsare och rädda dig själv från en oändlig plåga i helvetet!

lol nej, det är du som har fel fattar du väl [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

devilshelper:

Om Gud kan rädda ett liv, varför tillåter han då alla jordbävningar och naturkatastrofer.

Varför inte? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

lol nej, det är du som har fel fattar du väl

Nej jag vet att jag har rätt, Gud har visat det för mig. Önskar bara att andra kunde förstå hur fel de har och börja leva ett rätt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Nej jag vet att jag har rätt, Gud har visat det för mig. Önskar bara att andra kunde förstå hur fel de har och börja leva ett rätt liv.

hur kan du fortsätta argumentera med såna djävulska människor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

hur kan du fortsätta argumentera med såna djävulska människor?

Gud älskar alla människor, likaså gör jag. Känner stor frustration men jag vill hjälpa dessa vilsna själar. Jag vill att andra ska få känna Guds heliga ljus såsom jag har gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Nej jag vet att jag har rätt, Gud har visat det för mig. Önskar bara att andra kunde förstå hur fel de har och börja leva ett rätt liv.

Aja, Brahma kommer ändå visa dig tillslut, så som han gjort för mig och jättemånga hinduer så det så


   
SvaraCitera
leafar

Kablash__:

Jag vill att andra ska få känna Guds heliga ljus såsom jag har gjort.

Det sa en bekant till mig som är muslim också. Och JV och Judar säger det också. Vad gör din tro mer trovärdig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leafar:

Det sa en bekant till mig som är muslim också. Och JV och Judar säger det också. Vad gör din tro mer trovärdig?

Alla abrahamitiska religioner(judeondom, islam och kristendom) har samma gud. Vår heliga skapare.

Må barmhärtige gud, vår skapare rätta din väg i livet, unge man.


   
SvaraCitera