Aviseringar
Rensa alla

ni som tror på spöken och liv efter döden


Ämnesstartare

sluta ödsla tid på detta och gör något annat ist, typ åk och bowla


   
Citera
Ämnesstartare

jag gillar bowling.


   
SvaraCitera
Lounge

svårt för dem som inte sett spöken att tro på spöken!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag gillar bowling.

+1 i människovärde

Lounge:

svårt för dem som inte sett spöken att tro på spöken!

ja och detta med råge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker om dig, schism


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde jag hade ett spöke i sovrummet en gång
men kom över det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

sluta ödsla tid på detta och gör något annat ist, typ åk och bowla

Finns inget som är så intressant som parapsykologi ju!

Faktum är att jag i fredags gick på vår lokala kyrkogård och spelade in ljud mellan kl. 00:00-03:00.. [blush]

Kalla mig sjuk, men detta är 100 gånger mer intressant än att bowla!

Hade tyvärr ingen lycka dårå, inga märkliga ande/demon-ljud uppfångade.. [sad]

Har planerat att prova på en kyrkogård ett par mil bort där det ligger mord-dömda brottslingar.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror på bowling och ett liv efter bowling


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förresten: heter det böula eller båvvla på svenska?


   
SvaraCitera
Paseo

AVEII:

Finns inget som är så intressant som parapsykologi ju!

Exakt!

Jag tycker det är sjukt töntigt att tycka att det är töntigt att tro på andar, när jag och några kusiner skulle diskutera mormors död, kom vi in på att många av oss sett henne, men innan någon vågade berätta något sa de "ah men asså nu tror ju inte jag på spöken men..."
jag tyckte det var så otroligt töntigt att säga så för att skydda sig själv och sedan berätta att man upplevt mormors närvaro... jäkla töntar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVEII:

Kalla mig sjuk, men detta är 100 gånger mer intressant än att bowla!

jag och några vänner tog oss in till Säters mentalsjukhus i lördags och planerar liknande resor till "hemsökta" ställen osv. rätt kul trots min rationella läggning.

fast bowling innehåller många spännande dimensioner som man inte uppfattar om man bara går dit med inställningen att "okej nu ska vi bowla"...

Brk g:

jag tror på bowling och ett liv efter bowling

det finns grejer att anmärka här men jag gör det inte nu

Brk g:

förresten: heter det böula eller båvvla på svenska?

bOlwa som i bOffla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jag tyckte det var så otroligt töntigt att säga så för att skydda sig själv och sedan berätta att man upplevt mormors närvaro... jäkla töntar [no-no]

Hehe kan inte påstå att jag tror så värst mycket själv, har aldrig vart i kontakt, hört eller känt något övernaturligt. Med detta sagt har jag ej påstått att det inte finns några, tror att det kan finnas, därav är det definitivt ett intressant ämne att utforska! [wink]

Schism:

jag och några vänner tog oss in till Säters mentalsjukhus i lördags

Åh, fanns ett här i trakten, men det revs i höstas.. Han aldrig besöka det heller.. Gravarna där patienterna ligger finns kvar strax intill. Är sorgligt som fasen då några av dessa var barn.. [sad] Känns jävligt otäckt att försöka sig på någon form av "ande-kontakt" där.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AVEII:

Faktum är att jag i fredags gick på vår lokala kyrkogård och spelade in ljud mellan kl. 00:00-03:00.. [blush]

Fan vilken skön hobby, förövrigt finns det inget snyggare en kyrkogård på natten, med alla ljuslyktor, stenar osv. Bra att promenadstråk utgör dom.


   
SvaraCitera
Paseo

AVEII:

kan inte påstå att jag tror så värst mycket själv

Nä det är vettigt att inte tro när man inte vet.
Men du säger i alla fall inte definitivt nej för att skydda dig själv och se bättre ut.


   
SvaraCitera
time
 time

Vill nominera detta till Årets trådstart.

Var är UM awards när man behöver det?


   
SvaraCitera