Aviseringar
Rensa alla

Nice festlokal för högst 2000 kronor?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag undrar om det finns några som har tips på en skön festlokal i Stockholm som går att hyra? Högst 2000 kronor. Ska nämligen ha en halloweenfest med mina vänner! Så tips uppskattas![bigcheers]


   
Citera

min säng[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

min säng

Och hur stor är den exakt? Det ska rymma kanske 100+ =)


   
SvaraCitera

Nicone:

Det ska rymma kanske 100+ =)

Tror inte man kan hyra en festlokal för 2000kr i Stockholm som rymmer 100 personer. Kanske om man städer själv och det är en studentorganisation som har den.


   
SvaraCitera

Har ni inget skogsområde i stöckhölm lr? Halloweenfest i skogen med ett par strålkastare, skrämmande pumpor med ljus i hängandes i träden o.s.v! Detta kan säkert ordnas för 2000! [smile]


   
SvaraCitera

Nicone:

Och hur stor är den exakt? Det ska rymma kanske 100+ =)

tillräckligt stor[cute]


   
SvaraCitera

Någon bostadsrättslokal. Någon lär ju bo i en bostadsrätt av er. Men ska det vara så många så lär ju något hända, så ni måste se till att någon tar ansvar för det också.


   
SvaraCitera

isola:

Men ska det vara så många så lär ju något händ

Behövs förmodligen minst en professionell dörrvakt också om det är en så pass stor fest. Brukar ofta komma folk som inte är bjudna på större fester.


   
SvaraCitera

hört att fastighetsägare brukar tycka det är jätte poppis att hyra ut till ungdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Någon bostadsrättslokal. Någon lär ju bo i en bostadsrätt av er. Men ska det vara så många så lär ju något hända, så ni måste se till att någon tar ansvar för det också.

Jag har ju där jag bor. Men med oturen vid min sida så har den lokalen vattenskada?! Vilket är synd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Har ni inget skogsområde i stöckhölm lr? Halloweenfest i skogen med ett par strålkastare, skrämmande pumpor med ljus i hängandes i träden o.s.v! Detta kan säkert ordnas för 2000!

Sjukt smart tänkt! Jag anställer dig för några hundringar om du fixar detta åt mig. Lät jäkligt epic! [cheers]


   
SvaraCitera

ni kan få låna min lägenhet för 1999


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ni kan få låna min lägenhet för 1999

Såpass? Du kan få hela 2000 för ditt generösa erbjudande![party]


   
SvaraCitera

Nicone:

Såpass? Du kan få hela 2000 för ditt generösa erbjudande!

välkommen


   
SvaraCitera