Aviseringar
Rensa alla

Nicole Scherzinger


Ämnesstartare

Brudar.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A guh asså så jäla sexi xD


   
SvaraCitera

pumanJessica:

Talanglös skitartist som ingen kommer komma ihåg om 10 år.


   
SvaraCitera
zIGGE

very dope sounds bro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pumanJessica:

Talanglös skitartist som ingen kommer komma ihåg om 10 år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Hon började ju med PCD (Pussycat Dolls) som var väldigt popular och hon är nu . Så att hon kommer att vara ännu mer populär om 10 år . ;p

Vad får dig att dra den slutsatsen? Varken hon eller PCD är väl inte precis populära för tillfället. (Och om jag minns rätt har dom inte varit det dom senaste åren heller.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Krutkaffe:

Vad får dig att dra den slutsatsen? Varken hon eller PCD är väl inte precis populära för tillfället. (Och om jag minns rätt har dom inte varit det dom senaste åren heller.)

Joo, dom var ju populära . Men Nicole aktiva år är ju 2001-present . Och hon är inte så populär som Britney Spears eller Rihanna pga att hon är inte nån hora eller nåt sånt, hon kan sjunga live, dansa osv . Hon har inte gjort nåt konstigt som Britney med sitt hår (usch) . Men jag gillar alla Britney, Rihanna, Nicole . ;p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte den va jättedålig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aCid:

Joo, dom var ju populära . Men Nicole aktiva år är ju 2001-present . Och hon är inte så populär som Britney Spears eller Rihanna pga att hon är inte nån hora eller nåt sånt, hon kan sjunga live, dansa osv .

Inte för att försöka försvara Rihanna allt för jävla mycket men vad är det som gör henne till mer av en hora än Nicole? Detta känns som kvalificerat skitsnack från din sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nää, jag menade att hon ser inte ut som en hora, det ville jag säga . Om Rihanna sjunger live så har hon typ ´´mini kläder´´ på sig och Nicole hon har inte det .Hon är snyggare, tycker jag . Men båda är BRA .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nicole Scherzinger - Try With Me

Så jävla braaaaa . <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad mycket bröst det var här!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är jättesnygg, men hennes musik är ju fördjävlig.


   
SvaraCitera