Aviseringar
Rensa alla

NiklasW pmar mig


Ämnesstartare

hahahah han kanske vill kramas xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk:
1369480063095 redigerad.jpg

Nej, du är bara random. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:
Han PMar/PMade med mig också.
Frågade om vi kunde vara vänner efter att jag "hotat" med att banna honom.
Tror att han vill ha utländska vänner.

Haha då är jag inte ensam om att få min moderering ifrågasatt på ett taskigt sätt med andra ord? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Haha då är jag inte ensam om att få min moderering ifrågasatt på ett taskigt sätt med andra ord? 

Inte taskigt från den pojken mot mig iaf 🙂 han är nog lite rädd av sig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Jag visste det, det är Sming! 

Tror ej, Sming kan ju faktiskt debattera som folk om än från en tveksam riktning, varför skulle han sabotera sin egen sak med ett sådant efterblivet jävla troll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Hhjärtor o skit :SSS va vill han

Bli vän, men jag tar det som ett nej :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Bli vän, men jag tar det som ett nej :/

Jag var ju en ointelligent odemokratiskt  pedofildyrkare? :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

Jag var ju en ointelligent odemokratiskt  pedofildyrkare? :((

Nej? Majoriteten av de som tillhör din religion är odemokratiska, men undantagen är samtidigt många.Exempel:
http://avpixlat.info/2012/12/14/sainabou-fran-gambia-jag-och-mina-invandrarvanner-rostar-pa-sd/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Nej? Majoriteten av de som tillhör din religion är odemokratiska, men undantagen är samtidigt många.Exempel:
http://avpixlat.info/2012/12/14/sainabou-fran-gambia-jag-och-mina-invandrarvanner-rostar-pa-sd/

Så om man lever i auktoritära stater så är man själv per definition antidemokratisk? Om vi skulle tillämpa den principen samt din retorik så är du per definition kulturmarxist och multikulturalist i och med ditt svenska medborgarskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Så om man lever i auktoritära stater så är man själv per definition antidemokratisk? Om vi skulle tillämpa den principen samt din retorik så är du per definition kulturmarxist och multikulturalist i och med ditt svenska medborgarskap.

Nej. Om man röstar för odemokratiska lagsystem och samtidigt i opinonsmätningar svarar att man stödjer dessa är man odemokratisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Nej. Om man röstar för odemokratiska lagsystem och samtidigt i opinonsmätningar svarar att man stödjer dessa är man odemokratisk.

MEN DET ÄR DIKTATUR. DE RÖSTAR INTE SJÄLVA DITT MONGO


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man är demokratisk så länge man röstar på efterblivna SD - annars ej, lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DU ÄR SÅ EFTERBLIVEN ÅÅÅH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag PMade och fråga om man får slicka hans röv xD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Nej. Om man röstar för odemokratiska lagsystem och samtidigt i opinonsmätningar svarar att man stödjer dessa är man odemokratisk.

Man höll val i Sovjetunionen också, jävla människor varför röstade dom inte bort diktatorerna? :S


   
SvaraCitera