Aviseringar
Rensa alla

nils och jag?


Ämnesstartare

Varför togs den bort? [mad]

Var det bara för att jag gillade den? [tired]


   
Citera
Ämnesetiketter
kachin

[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

[badgrin]

Det här allvarligt, först flyttar nån den från sexnoveller till snusk, vad är grejen med det liksom? Men sen dessutom tar nån jävel bort den helt för att vara ett svin [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tagg i mitt hjärta, kan jag ju säga att ni har tryckt in nu [sad]


   
SvaraCitera
kachin

Ending Jon:

Det här allvarligt, först flyttar nån den från sexnoveller till snusk, vad är grejen med det liksom? Men sen dessutom tar nån jävel bort den helt för att vara ett svin [cry]

fyfan vad taskigt [n]

Ending Jon:

En tagg i mitt hjärta, kan jag ju säga att ni har tryckt in nu [sad]

jag e på din sida [love] så du vet lixom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

jag e på din sida [love] så du vet lixom

Tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var då en ynklig liten människa som inte vågar stå för sitt brott, eller så har du inte sett min tråd än, men ger mig inte förrän jag fått mitt svar [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

posta den bara igen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

posta den bara igen

Men ofta jag kommer ihåg den, kommer endast ihåg att det var Nils, hunden och ett hotellrum [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men ofta jag kommer ihåg den, kommer endast ihåg att det var Nils, hunden och ett hotellrum [sad]

varför tog den ens bort? :s bröt den mot reglerna lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

varför tog den ens bort? :s bröt den mot reglerna lr

Nej, tror inte det. Handlade om en kille och en hund och deras lilla äventyr på ett hotellrum, kanske lite perverst för en del, men det var ju bara text [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

en kille och en hund

§3. Genom din registrering accepterar du att inte använda sajten för att posta material, eller länkar till material, som kan uppfattas som stötande eller kränkande, t.ex. hets mot folkgrupp, sexuellt ofredande, trakasserier eller mobbning. Det är ej heller tillåtet att publicera material som medvetet är falskt, felaktigt, förödmjukande, angrepp på person(er) eller företag, eller på något annat sätt som är olagligt. Spridning av och länkning till copyrightskyddat material (musik, film, mjukvara) är naturligtvis helt förbjudet i sådana fall det utgör lagbrott. Att diskutera piratkopiering och liknande är givetvis tillåtet.
http://ungdomar.se/rulez.php


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

§3

Okej, tack kompis [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, tack kompis [party]

Är din hund så snygg, ens? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Är din hund så snygg, ens? [confused]

lol nej, du missförstår, det var inte jag som hade skrivit den [bigsmile]


   
SvaraCitera