Aviseringar
Rensa alla

Nintendo 3DS?


Ämnesstartare

Ingen aning vart jag skulle ha för kategori men whatever!
Vet ni någonstans där man kan byta sitt Nintendo DS mot ett 3DS? Gör inget om man måste betala en tusenlapp till, bara man byter DSen till ett billigare 3DS. Får inte köpa ett 3DS utan att ha sålt mitt DS :<


   
Citera
Ämnesetiketter
zIGGE

Får inte what? [tard]

Sälj ds på blocket? Lämna in den hos någon återförsäljare som säljer det begagnat?

Vadå får inte? [tard]


   
SvaraCitera

Gamestop kanske


   
SvaraCitera

Mikuru:

Får inte köpa ett 3DS utan att ha sålt mitt DS :<

haha va? för vem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

haha va? för vem då?

zIGGE:

Får inte what?

Jag får inte köpa mitt framtida 3DS utan att ha sålt mitt DS för mina föräldrar :<


   
SvaraCitera

Mikuru:

Jag får inte köpa mitt framtida 3DS utan att ha sålt mitt DS för mina föräldrar :<

dryga föräldrar.
el är det de som betalar?


   
SvaraCitera
zIGGE

Blivande_japan:

dryga föräldrar.
el är det de som betalar?

Kan finnas mer anledningar är det, som vi inte vet någonting om, i hans situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

dryga föräldrar.

No shit! Nej det är jag som har samlat ihop pengarna. Jag har räknat dem så att jag också kan köpa alla mina favvospel.


   
SvaraCitera

Mikuru:

No shit! Nej det är jag som har samlat ihop pengarna. Jag har räknat dem så att jag också kan köpa alla mina favvospel.

Blivande_japan:

dryga föräldrar.

zIGGE:

Kan finnas mer anledningar är det, som vi inte vet någonting om, i hans situation.

sen när blev du pk?


   
SvaraCitera
zIGGE

Blivande_japan:

sen när blev du pk?

Sen när tror du dig fått kunskap att döma mig övh?


   
SvaraCitera

zIGGE:

Sen när tror du dig fått kunskap att döma mig övh?

vet allt[cool]


   
SvaraCitera

Mikuru:

No shit! Nej det är jag som har samlat ihop pengarna. Jag har räknat dem så att jag också kan köpa alla mina favvospel.

Sjukt :S

känns typ som att säga "du får inte köpa en till t-shirt om du inte säljer din gamla först!"... liksom, varför ska dom bestämma över vad du köper osv? :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

varför ska dom bestämma över vad du köper osv?

Därför att dem är mina föräldrar. :<


   
SvaraCitera

Om det är du som betalar... Varför lägger de sig i då? Det vore en annan femma om det var de som skulle betala för det.

F.ö brukar elgiganten ta emot begagnade konsoler så man kan byta upp sig för en mindre slant. De gör åtminstone så med PS2 och XBOX när man vill ha ett PS3 eller XBOX360.

OT: jag tänker vänta med att köpa N3DS tills det har blivit utvärderat. För att vara säker på att det är så bra som skaparna påstår.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Om det är du som betalar... Varför lägger de sig i då? Det vore en annan femma om det var de som skulle betala för det.

Nja, eftersom det handlar om ganska mycket pengar (ca 3000 med spel) så vill dem nog ha koll. be inte mig förklara hur en föräldrahjärna tänker O:


   
SvaraCitera