Aviseringar
Rensa alla

nintendo och ni andra med balsammetoden


Ämnesstartare

TJENA

Hade fett hår och inte tillgång till tvättning förra veckan. Hällde citronsaft i håret och det fungerade som ngn sorts torrschampotyp, När jag tvättade håret 2 dagar senare kändes det awesome.

Nu en veckaish senare känns håret torrt och stelt i topparna och fettigt i hårbotten, som om jag triggade igång fettproducering genoma tt torka ut hårbotten med citronen.

Ska jag bara tvätta på som vanligt och hoppas på att det stabiliserar sig någon gång i framtiden?


   
Citera

Jag skrev ett aslångt svar, och fick database error i ansiktet. Orka detta. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Jag skrev ett aslångt svar, och fick database error i ansiktet. Orka detta. [mad]

Då trycker man bara på F5 och "Skicka igen" så är den vegetariska/veganska grytan stekt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig haft citron i, så vet ej [blush]

Jag skulle: tvätta på som vanligt, alternativt tvätta så fort det behövs eftersom balsam inte torkar ut hårbottnen. Sen så skulle jag nog göra någon djupverkande hårinpackningsblahbalh för att försöka få en känsla av mjukare toppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojobaolja i topparna o det torra o stela e gooone!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man kan också ha det som inpackning...i hårbottnen. fast det har jag ej testat


   
SvaraCitera

Knarko:

Då trycker man bara på F5 och "Skicka igen" så är den vegetariska/veganska grytan stekt!

Nä. Det var inte kvar. Försökte.


   
SvaraCitera