Aviseringar
Rensa alla

Nintendo Wii ambassador connection - 500 Wii points + VC-spel


Ämnesstartare

Hejsan!

De flesta kanske redan känner till detta bonussystem från Nintendo. Connection ambassador promotion. Man hjälper en Wii att ansluta sig till internet och båda parterna får 500 Wii points var direkt från Nintendo. Båda parterna skriver in varandras Wii-nummer i ett särskilt fält och pointsen dyker upp ögonblickligen.
Numret du ska skriva in är (=

Alla som låter sig bli registrerade av mig är också med i en utlottning av en samling VC-spel som sker när jag har registrerat 20 personer. 😀

Nu är det som så att en Wii kan bara bli "hjälpt" inom 30 dagar från den första anslutningen med Wii shop channel. Därför, som ni kanske förstår, är ouppkopplade Wiis en bristvara. En Wii kan hjälpa max 20 andra Wiis och jag är mycket angelägen om att komma upp i det antalet. Kom ihåg att det inte finns någonting att förlora på detta i.o.m. systemet bygger på samarbete och båda personerna får 500 Wii points var, som kan användas till att köpa spel från Nintendos onlinetjänst. Internetanslutningen går också att stänga av sedan om man skulle vilja det. (=

Om oklarheter uppstår har jag lagt upp en youtubevideo som beskriver hela förloppet. Man loggar in på Wii shop channel, väljer "Connection ambassador" nere i vänstra hörnet och klickar sedan på "Person who was helped" till höger. Info om var man hittar sitt eget Wii-nummer finns också i beskrivningen till videon (Numret står på framsidan av adressboken, den med alla ens kontakter). Kom ihåg att jag också behöver veta DITT Wii-nummer efter att du har skrivit in mitt. Tackar. 🙂

Ha en trevlig dag! 😀

MVH lopingg


   
Citera
zIGGE

Förtutser att tråden blir låst innan klockan 20.00 ikväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har två personer som har registrerat mig vars nummer jag inte har fått. Tänk på att jag behöver era nummer för att kunna slutföra registreringsprocessen. Tack! [smile]


   
SvaraCitera

Förvånansvärt att tråden inte är låst ännu.


   
SvaraCitera

Vet inte vad min onda tvilling har gjort

Iaf
§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera