Aviseringar
Rensa alla

No Hetero - En homosexuell värld


Ämnesstartare

Vill tipsa om denna roliga film om ett samhälle där homosexualitet är normen.


   
Citera

ok


   
SvaraCitera

jaha, no hetero idioti


   
SvaraCitera

blev lite äcklad. [sad]


   
SvaraCitera

Klarade inte mer än 4 minuter pga störde mig för mycket på stereotyperna. Blev riktigt sur över det.


   
SvaraCitera

Gjort av en heterosexuell person förmodar jag.


   
SvaraCitera

Jävlar, känner ju två av skådisarna!


   
SvaraCitera

Colour Television:

skådisarna

"skådisar"


   
SvaraCitera

mm alla vet ju att alla homosexuella män är klädda i tjejkläder å har smink och alla homosexuella kvinnor är manhaftiga och har rutig skjorta


   
SvaraCitera

Macktorsken:

"skådisar"

Vad är det där för kalleankasvar?


   
SvaraCitera

OK


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

mm alla vet ju att alla homosexuella män är klädda i tjejkläder å har smink och alla homosexuella kvinnor är manhaftiga och har rutig skjorta

Och att heterosexuella killar rapar folk i ansiktet?

Okej, jag störde mig också på stereotyperna men de är ju tydligt att deras avsikt var att överdriva dem så mycket som möjligt, troligen för att få fram budskapet bättre.


   
SvaraCitera

Tycker den var riktigt bra. Om man använder samma argument mot den som folk i tråden gör så kan man inte heller gilla "poesi för fiskar - ta mig" vilken också spelar på stereotyper, och den är lite av ett mästerverk.


   
SvaraCitera

Om det hade varit som det e i filmen, så hade det väll inte funnits några som som hade biologiska barn, right?


   
SvaraCitera

Tennsoldaten:

Okej, jag störde mig också på stereotyperna men de är ju tydligt att deras avsikt var att överdriva dem så mycket som möjligt, troligen för att få fram budskapet bättre.

Har inget emot att man kan skämta om stereotypa individer, men tyckte att det i just den filmen gjordes på ett jävligt larvigt sätt och att det inte heller rörde sig om ett fåtal individer utan om en hel grupp

freakin:

Om det hade varit som det e i filmen, så hade det väll inte funnits några som som hade biologiska barn, right?

hört talats om provrörsbefruktning..?


   
SvaraCitera