Aviseringar
Rensa alla

Nöjda singlar?


Ämnesstartare

Tjenare,

Har i princip varit singel hela livet om man inte räknar med kortvarig, oseriösa förhållanden eller när man frågade chans på lågstadiet. Antar att jag varit kär eller intresserad av någon speciell tjej konstant sen högstadiet, men inget har blivit av.
Även om jag hur tråkiga polarna blir med flickvänner så har jag tyckt att det är lite ensamt. Har många vänner, men det blir aldrig riktigt samma sak.
Promenerade med den senaste tjejen jag var intresserad av igår då hon berättade att hon hade haft ett One-night-stand under sin resa till Frankrike. Jag antar att jag tappade intresset för att jag trodde att hon inte var en sån person.
För första gången kan jag verkligen vara en nöjd singel. Kunde inte bry mig mindre om förhållanden just nu, mer än polarnas. Någon måste ju rädda dom från total tofflighet?
Har nämligen en polare som nyligen har berättat att han är intresserad av en tjej som han trodde var intresserad av mig, något jag inte har en susning om. Han är definitivt inte nöjd för tillfället.

Hur många har varit eller är nöjda singlar? Tror ni att det håller sig eller är det bara en period man går igenom? Hur många är onöjda singlar? Kanske den viktigaste frågan: Hur tror du att man blir nöjd singel?


   
Citera

Jag avskyr att vara singel, men har någon på G så tror knappast jag kommer vara det länge till [crazy]


   
SvaraCitera

Jag vantrivdes som fasen att vara ensam under hela gymnasietiden, hade väldigt svårt att träffa tjejer/ligga blabla öht, men något ändrades radikalt med mig när jag var typ 19, helt tvärtom, hade det ganska lätt osv och då var det jag som inte önskade något förhållande alls, utan mer bara driva runt. Hittade dock en väldigt trivsam flicka jag spenderade drygt två år med innan vi gjorde slut, det var typ ett år sedan och jag saknar inte direkt förhållande överhuvudtaget utan är helt nöjd tills fröken tiopoängare vågar uppenbara sig.


   
SvaraCitera

Nöjd singel.
Känns som om det mest skulle vara krångel om man träffade någon. [shake]


   
SvaraCitera

Morcains:

Jag antar att jag tappade intresset för att jag trodde att hon inte var en sån person.

vad menar du det säger om hennes karaktär att hon har haft en kortvarig sexuell kontakt med någon?

är inte nöjd, men inte p.g.a. singeldom. har annat att tänka på


   
SvaraCitera

Jag är inte nöjd singel, men inte onöjd heller.
I allmänhet är jag ganska ensam, så närhet av någon skulle ju sitta fint. Men samtidigt så har jag mer tid för mig själv och musik, vilket kan vara skönt. Kan fokusera all kraft på tobak, alkohol och annat som jag tycker om utan att bry mig om vad min partner skulle tycka.

Det har sina för- och nackdelar att vara singel. Jag skulle gärna ha ett förhållande helt ärligt, efter att ha varit singel nu i ca 9 månader. Men waste of time att tvinga fram det, så det kommer när det kommer och tar chansen när jag väl får den. Ingen jakt på g.


   
SvaraCitera

Morcains:

trodde att hon inte var en sån person.

Alla tjejer försöker få ihop det utomlands, gör dom det så vet ingen hemma och dom slipper titeln "hora".

Nu till frågan:
Singel + kk = nöjd singel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

vad menar du det säger om hennes karaktär att hon har haft en kortvarig sexuell kontakt med någon?

Trodde att hon var mycket mer bestämd än så. Hon är intresserad av en annan kille (som jag tror jag lyckades cock-blocka när alla tre var på en och samma fest) men valde att hoppa i säng med någon random och berätta det.
Jag antar att jag hoppades att vi skulle vara mer lika varandra, jag har lite svårt för fylleragg/fyllestrul men andra får gärna ha det. (Hon var full vid tillfället kan tilläggas.)

Jag vet inte riktigt om jag har lyckats förklara det på något bra sätt, men det är kortfattat hur jag känner. Fråga mer om du inte förstår.


   
SvaraCitera

Morcains:

ed den senaste tjejen jag var intresserad av igår då hon berättade att hon hade haft ett One-night-stand under sin resa till Frankrike. Jag antar att jag tappade intresset för att jag trodde att hon inte var en sån person.

En kåt person eller va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okho:

Alla tjejer försöker få ihop det utomlands, gör dom det så vet ingen hemma och dom slipper titeln "hora".

Det ligger nog något i det du säger. Tycker det är lite synd om dom som måste åka utomlands för att ha sitt lilla roliga.

isola:

En kåt person eller va

Haha, nej det handlar inte om det. Jag är, precis som resten av världen, också en kåt person.
Jag antar att min umgängeskrets har format mina åsikter. Ingen polare har varken velat eller haft one-night-stand. Alla satsar på något mer långvarit och seriösare än KK. Med denna tjejen tror jag inte att det går + hon känns inte tillräckligt intresserad av mig för att jag ska orka lägga tid på det. Jag har tillräckligt mycket för mig för att hålla mig upptagen.

Jag hoppas inte att du tror att jag dömer folk som har one-night eller KK's. Dom får göra precis vad dom vill med sina liv.


   
SvaraCitera

Well, det finns endast en kvinna i mitt liv värt att tänka på och det är en 12 år äldre lärare jag hade för några år sedan.. På den tiden hade hon en sambo.. Är osäker på hur det ligger till idag, även då jag råkar vara lite av en stalker. [blush]

Åkte 4 mil förra veckan för att spionera på henne när hon skulle gå och handla, endast för att få se hennes ansikte irl igen. [cute]

Ja, jag är en sjuk människa. [sad]


   
SvaraCitera

hej jag heter fingerprints och jag är en nöjd singel


   
SvaraCitera

Hej jag heter kebu och jag är en nöjd snigel


   
SvaraCitera

eller oj....det stod visst singlar[blush]


   
SvaraCitera

hej Snigel

Image


   
SvaraCitera