Aviseringar
Rensa alla

nog stor?


Ämnesstartare

Helloå! ja undrar om en 14 cm lång å 11 cm i omkrets stor kuk (stånd) e "stor" för att sitta på en ganska liten kille på 169 cm?????


   
Citera
Ämnesetiketter

Normal.


   
SvaraCitera

Ja det är för stort. Kontaka genast närmsta sjukhus och säg att du vill minska till cirka 8 cm. 


   
SvaraCitera

Förvånad

14 cm? 

Så liten? Förvånad

Seriöst? Förvånad


   
SvaraCitera

Vrf vill du folk ska svara ? 

Har du så dåligt självförtroende att du måste få bekräftelse av  folk som säger vad dom anser är liten,normal ,stor ? 

ah va fan tänk på alla bodybuilders  som läser det här  xD 

 


   
SvaraCitera

Låter otroligt konstigt med 11 cm i omkrets. Det betyder att medeldiametern skulle vara nästan 4 cm:

O = pi * r*r

11 = 3,14 = r * r

r = 1,87

Omkrets = 2r = 3,7 cm.

Troll eller något underligt med mätningen?


   
SvaraCitera

du måste amputera innan den lägger egg!!!!


   
SvaraCitera
Dewad

"Jag har stora osäkerheter och jag behöver veta från främlingar om min penis är stor nog."

-Varenda jävla tråd på denna sidan.


   
SvaraCitera

jag antar att du inte är så gammal. den växer säkert fortfarande och om den inte skulle göra det så är det inte "för litet" heller


   
SvaraCitera

såg tråden och tänkte bara 

                                         MEN FÖR IN HELVETE INTE EN NY KUK TRÅD

sen såg jag att den var gammal


   
SvaraCitera

Hej, medel för snoppar är runt 15 skulle jag tro. Det innebär att din är strax under medel och alltså inte alls för liten. Sex handlar mycket om kommunikation med din partner, och se vad som funkar bäst för er. Om man har en jättestor snopp så funkar det till exempel inte med vissa positioner så man kan komma för djupt in och i vissa fall kan man inte trycka in den med samma kraft och så vidare. Det finns alltså både fördelar och nackdelar med en stor snopp. I vissa fall kan ju även din kännas för stor i sexet, och i vissa fall för liten, men då får ni försöka jobba på det. Det krävs helt enkelt två för att få det att funka.

Om det nu handlar om att dina one nights stands du har ska tycka den är för liten så tror jag de inte kommer säga det. De kommer inte tycka den är stor kanske, men inte heller liten. Hoppas detta hjälpte dig och ditt självförtroende lite. Kramizzz. 🙂


   
SvaraCitera

Varför togs mitt svar bort :'(


   
SvaraCitera

Snacka med en brud i veckan , hon vill fort veta hur stor kuk jag hade och jag sa som det vah och hon 'sa vaah liten!  och seriös va hon. Fan för brudar har mött flera såna , de förväntar sig bara för man ser  bra ut förövrigt så ska kuken va stor också ,jävlar vilka krav asså :/ 


   
SvaraCitera
skal
 skal

normalt


   
SvaraCitera