Aviseringar
Rensa alla

Noisetråden


Noak_
Ämnesstartare

Tråden för Noise. Här diskuteras det Noise.

Noise:

osv.


   
Citera
Ämnesetiketter

gillar jesus and mary chain samt spacemen 3, fast antar att de inte räknas osv


   
SvaraCitera

Får panik av det där, fok som klagar på kängpunk borde lyssna på det där innan dom klagar [chocked]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Får panik av det där, fok som klagar på kängpunk borde lyssna på det där innan dom klagar [chocked]

haha lyssnade på första låten som länkas i tråden, sjukt läskigt bara [cry]

trevlig noise


   
SvaraCitera

Dräparen:

trevlig noise

Ganska ok faktiskt, fortfarande inte något jag satt mig in i och kommer antagligen aldrig förstå mig på charmen.


   
SvaraCitera
Noak_
Ämnesstartare

Dräparen:

gillar jesus and mary chain, fast antar att de inte räknas osv

De har ju grejer som definitivt räknas som Noise Rock eller Noise Pop. Men de är ju helt klart inte Noise på samma sätt som det jag främst syftar på.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Ganska ok faktiskt, fortfarande inte något jag satt mig in i och kommer antagligen aldrig förstå mig på charmen.

haha har aldrig ens orkat lyssna på det jag länkade i mer än typ en halv minut, är typ bara rundgång och överdistade gitarrer som ibland låter som musik [tard]


   
SvaraCitera

Dräparen:

haha har aldrig ens orkat lyssna på det jag länkade i mer än typ en halv minut, är typ bara rundgång och överdistade gitarrer som ibland låter som musik

haha, bättre än allt annat jag hört innom genren iaf, det gav mig inte huvudvärk och det fanns iaf en "melodi".


   
SvaraCitera

Först WTF?!?!

nu..nice[cool]


   
SvaraCitera

Trodde att du menade Noice [sad]


   
SvaraCitera

hade en aspievän som lyssnade på det där... hon höll föredrag om noise kl 8 på morgonen i skolan och spelade upp exempel... jag ville dö...


   
SvaraCitera

tomat


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

har lite svårt att bedöma sån här musik så jag lyssnar inte på det så mycket... den första du länkade hade skönt djup i skrapet.


   
SvaraCitera

Föredrar oljud åt det industriella hållet


   
SvaraCitera