Forumet - Nokia 5800 och Invisible Shield?

Nokia 5800 och Invisible Shield?

183 0 22
Robbin:

Invisible Shield

Grymt bra! jag har på min LG Viewty. Men jag har på senare tid tagit bort vissa bitar eftersom de kändes onödiga, men jag har kvar på skärmen.
Ytan blir definitivt reptålig - den där plasten är grym. Touchscreenen bli lite känsligare men inte farligt.
Robbin:

Har hört att den ska vara bra, men att det ska bli "trögare" att t ex dra fingret över skärmen.
Kan vara drygt om man har touchscreen, men du säger att det inte är några problem?

Ytan är blank så man fastnar typ lite... Som en glasruta ungefär. Men jag tycker det inte är några problem. Funkar bra att klicka och dra, jag sysslar aldrig med precision på skärmen förutom vissa småknappar (och det funkar det med).

Robbin:

Har kollat lite på Martins Fields Overlay Plus också, vet du nåt om den?

Aldrig hört talas om. =/

Spana också in:

Robbin:

Allvarligt talat nu, hur känns den?
Vad är bra, vad är dåligt?
Jag vill veta! :)

Har inte fått den än [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]
Sitter dagarna i enda å svär över OnOff!
OBS! Handla inte ifrån OnOff dom är sega...
Står fortfarande att mobilen skulle komma in under vecka 10-11 å det är snart slut på vecka 12...
Bajwa:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=351245

Med risk för att låta otrevlig så måste jag säga att jag börjar tröttna på att se dina prisjakt länkar hela tiden, skriver man i ett forum så är det där man vill ha svar, inte bli länkad till ett annat forum.

Jag t ex har redan kollat igenom prisjakt men vill ha fler kommenterar, som då kommer från t ex folk här på UM.se.
Tack för mig
Helt okej batteritid.. Den är relativt stöttålig då jag redan har hunnit tappa den i golvet utan att det ens blev något märke från smällen. Ljudet i musikspelaren är bra men jag rekommenderar att du fixar nya hörlurar/snäckor då det som vanligt är på det viset att de som följer med inte är överdrivet bra.
Touchskärmen fungerar bra, har dock inte någon tidigare erfaranhet av hur sådana fungerar/ska fungera så det är väl inte mycket till hjälp antar jag :P

Kan inte direkt komma på något som är direkt dåligt.