Aviseringar
Rensa alla

Nokia 5800 och Invisible Shield?


Robbin:

köpa

Har du köpt/fått den ännu? Beställde en idag från Tele2. Hoppas verkligen på bra resultat då jag ska ha den i minst 2 år:P


   
SvaraCitera

Robbin:

någon som har den som kan ge lite feedback?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=351245


   
SvaraCitera

Bajwa:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=351245

Med risk för att låta otrevlig så måste jag säga att jag börjar tröttna på att se dina prisjakt länkar hela tiden, skriver man i ett forum så är det där man vill ha svar, inte bli länkad till ett annat forum.

Jag t ex har redan kollat igenom prisjakt men vill ha fler kommenterar, som då kommer från t ex folk här på UM.se.
Tack för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt okej batteritid.. Den är relativt stöttålig då jag redan har hunnit tappa den i golvet utan att det ens blev något märke från smällen. Ljudet i musikspelaren är bra men jag rekommenderar att du fixar nya hörlurar/snäckor då det som vanligt är på det viset att de som följer med inte är överdrivet bra.
Touchskärmen fungerar bra, har dock inte någon tidigare erfaranhet av hur sådana fungerar/ska fungera så det är väl inte mycket till hjälp antar jag 😛

Kan inte direkt komma på något som är direkt dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dPof:

Jag t ex har redan kollat igenom prisjakt men vill ha fler kommenterar, som då kommer från t ex folk här på UM.se.
Tack för mig

Exakt.

Silverspine:

Helt okej batteritid..

Verkligen. Och jag är grymt överraskad över hur snabbt mobilen är fulladdad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plasten är väl rätt tålig hursom va? iPhonens jäkla skärm får du ju dra i grus innan något händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mikkan:

Plasten är väl rätt tålig hursom va? iPhonens jäkla skärm får du ju dra i grus innan något händer.

Har inte testat, kör med screen protector.
Alltid bra.

Edit: Eller pratar du om Invisible Shield?


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera