Aviseringar
Rensa alla

Noll självförtroende


Marwin1:

Vad fan ska jag göra?

Kör yoga, det skulle passa dig utmärkt [y]
Lycka till!


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

en gosedjurskatt jag hade när jag var liten hette Marwin[blush]

Image


   
SvaraCitera

ge inte upp! och förbanna dig inte även om det går åt helv*te. Ge dig själv din förlåtelse, och säg till dig själv som om du uppmuntrar en nedstämd vän; "Nästa gång, då visar vi vad vi går för"

Var helt enkelt vän med dig själv! [y]


   
SvaraCitera

Marwin1:

Vad fan ska jag göra?

Jag har alltid känt mig självsäker och trott på mig själv.
Det man behöver är uppmuntring av andra, man måste få bekräftat att man är bra, och jag tvivlar inte en sekund på att du är det! Alla människor är bra och ingen är misslyckad, alla kan!

I 6:an skulle jag vara konfrancier (stavning?) inför hela skolan och jag var jättenervös och trodde inte att jag skulle klara det. Men pappa pushade mig och jag gjorde det. Jag pratade inför 500 elever. Och efter det kändes det som om jag var bäst i världen, så jag tror att alla måste våga ta svåra utmaningar för att bevisa att man klarar dom, och aldrig tro att man kommer misslyckas.

Sen är ett annat bra tips att le och skratta mycket!
sköt om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej. Det är nog det som är problemet. Jag har aldrig fått någon större bekräftelse att jag är bra förutom från släkt och familj och det är nog därför mitt självförtroende är så pass dåligt som det är. Från andra personer har jag inte fått annat än applåder som alla ger ändå och som jag därför inte tar till mig.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamaguitarist:

Var helt enkelt vän med dig själv!

Grattis du har hittat mitt största problem!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera