Aviseringar
Rensa alla

Nollning, vad anser ni om det?


Ämnesstartare

Nollning verkar populärt bland folk som slänger sig med uttryck så som "sjuk najs" och "awesome" så det finns anledning att vara skeptiskt inställd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inuti:

alltså när man tex leker för att lära känna varann.

min åsikt:

blä

Utvecklar: vill jag umgås med någon så gör jag det, jag behöver inte bli ihopföst med en massa människor. hate it

Har ingenting emot att fösas ihop för att lära känna folk, men det beror på vad man gör när man väl är ihopfösta. Min nollning var tråkig och larvig, som om ett gäng trettonåringar hade arrangerat den. Dog inombords men kände mig tvungen att "ha kul" för att inte verka dryg.


   
SvaraCitera

KSENIA:

ÄR 100% ALLVARLIG, ALLA DE JAG TRÄFFAT SOM HÅLLER PÅ MED KÅRAKTIVITETER OSV ÄR PERSONER JAG INTE ORKAR MED

cha stumpan [wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
KSENIA

Blivande_japan:

cha stumpan

TJENNA GRABB1[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SJukt kul och jättebra sätt att lära känna alla på, man hittar snabbt kompisar och vilka man vill umgås med och har skitkul [smile] Sen behöver väl inte dom som inte vill va med..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara nollningen på Lundsberg är nåt å ha[blush]


   
SvaraCitera

East Clintwood:

Tycker det oftast är sjukt löjligt.

Detta. Vissa har säkert roligt, men överlag kunde man gärna göra det hela aningen mindre forcerat, flåshurtigt och efterblivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trodde det stog ollning, blevt djupt besviken.


   
SvaraCitera
höna

hatar sånt, påtvingade aktiviteter. har inte gått universitet men ändå. kan tänka mig. fast fest e ju kul, om d e sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man behöver nt va me om man nt vill såatteh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen tvingar dig och jag tycker det är en kul grej ifall det arrangeras bra. Tycker dock det är synd med det genomgående alkoholtemat, inte för att jag har något emot alkohol personligen, utan för att det känns olämpligt att man måste dricka det för att kunna "vara med", samt att det kan tyckas lite okreativt.


   
SvaraCitera

Nachac:

Tycker dock det är synd med det genomgående alkoholtemat, inte för att jag har något emot alkohol personligen, utan för att det känns olämpligt att man måste dricka det för att kunna "vara med", samt att det kan tyckas lite okreativt.

iofs kanske inte kth's mottagning riktigt kan jämföras med nollning, men inom vår sektion är det i varje fall en massa aktiviteter som inte innehåller alkohol och det är många av både phösarna och n0llan som sitter nyktert på våra sittningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

en massa aktiviteter som inte innehåller alkohol och det är många av både phösarna och n0llan som sitter nyktert på våra sittningar.

[y]


   
SvaraCitera

Nachac:

[y]

var det inte så i uppsala..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

var det inte så i uppsala..?

Alkohol var inte nödvändigt, men oftast var det ganska underförstått. När jag var med och planerade nollningen själv påpekade jag titt som tätt att vi inte borde sätta alkohol i en så central roll, så då blev det bra.


   
SvaraCitera