Aviseringar
Rensa alla

00orna


Ämnesstartare

de e fan rätt gamla nu ändå, kmr ihåg när grannpojken fortfarande lekte i sandlådan, men nu e han snart 13 och för cool för sånt Ledsen barndomen bara springer iväg, tiden går för fort och jag känner mig nästan gammal som 90talist 


   
Citera
Ämnesstartare

Tror jag har en granne som e 00, 01 eller 02 han var bebis nyss vafan.. Minns det som bara ett par år sedan när de bar på honom i en sån där vad fan det heter "bäbiskorg" Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
Tror jag har en granne som e 00, 01 eller 02 han var bebis nyss vafan.. Minns det som bara ett par år sedan när de bar på honom i en sån där vad fan det heter "bäbiskorg" Galen

känner igen mig, kommer ihåg när grannen var gravid med min 11åriga granne med, tiden går för fort Ledsen och min syster fyllde 10 år förra veckan Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min granne är nu 7-8 år. Jag minns när hon flyttade in med sin familj, då hon var typ 2-3. I min värld cyklar hon fortfarande på trehjuling och knappt kan gå ordentligt. Tills jag ser henne cykla till och ifrån skolan och inser att åren har gått riktigt snabbt.


   
SvaraCitera
Draug

80tals legend ska man va, gammal som gatan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:
Min granne är nu 7-8 år. Jag minns när hon flyttade in med sin familj, då hon var typ 2-3. I min värld cyklar hon fortfarande på trehjuling och knappt kan gå ordentligt. Tills jag ser henne cykla till och ifrån skolan och inser att åren har gått riktigt snabbt.

barn e gulligare som små när de knappt kan gå och inte vet vem justin bieber är Rodnar 

Draug:
80tals legend ska man va, gammal som gatan.

herrejävlar Förvånad får ta och rapportera till knarko att han inte e ensam <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min bror föddes 99 , 25 december. alltid har han varit liten. men nu är han stor som ett berg. han är så snäll <333 älskar han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: barn e gulligare som små när de knappt kan gå och inte vet vem justin bieber är

Precis, när de vet vem Justin är... Då vet man att det gått utför Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
min bror föddes 99 , 25 december. alltid har han varit liten. men nu är han stor som ett berg. han är så snäll <333 älskar han.

*honom, bestämd form Hjärta min yngsta syrra är född 2009 Rodnar åh på jul! han verkar vara en riktigt gullig och söt kille (eller snart man<3)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Precis, när de vet vem Justin är... Då vet man att det gått utför Blink

skönt att det finns nån som förstår mig <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan fråga amsi. gick på samma dagis som han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

skönt att det finns nån som förstår mig <3 

Haha, inom det planet förstår nog de flesta dig Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one:
du kan fråga amsi. gick på samma dagis som han.

som justin bieber eller din lillebror Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När 90-talister känner sig gamla så vet man att pensionen är nära


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
När 90-talister känner sig gamla så vet man att pensionen är nära

en fot i graven nästa Oskyldig nä skoja bara, vi är unga allihop Tumme upp egentligen... 


   
SvaraCitera