Aviseringar
Rensa alla

non som vet varför xd


Ämnesstartare

non som har fåt ont äfter runket?xd vet non varför de blir så har man runkat för mkt[censur][y][chocked][tard]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har non fåt en son kännsla ?xd när man är kt


   
SvaraCitera

mm händer mig varje gång är rätt jobbigt men min mamma säger att det är gud som gör så för att jag inte ska hålla på och göra okristliga saker utanför äktenskapet, kanske är samma för dig? Om du inte är muslim alltså för då är det allah som gör det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jesper_93:

har non fåt en son kännsla ?xd när man är kt

Ja. I pungen typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej 🙂 då vet ja de elverpigen ja kan tro de med ingen i min familj runkar bara jag och ja är sj om de [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Troll?:O nej de är inte non trolligt att man får ont äller gör Non som har bet om göra non magi i andens värd på mej :O läskigt [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I pungen? okej du får fråga non som vet om de men de har inte jag fåt alla fal [censur]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Texter och berättelser/Sexnoveller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppades på att Åtta hade skrivit ett svar här. Besvikelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej Saknad de har blit endå många som skrev svar till mej på 1gon vet du varför man får ont i penisen så de gör ont när man tar i den äller runka sakta 1 o då gör de ont äfter de har kommit ja vet inte varför de blev så xd ja gorde nog för mkt ^^ på en dag och varje dag och fort xd[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja blev rädd av en som skrev så här de va Toothbrush: Antagligen Cancer. Jag är ledsen.! så de va därför ja ville få reda på vad de är som gör ont o han ljuger ju baraxd man ska inte tro på non som bara skriver en rad! xd[mad][mad]


   
SvaraCitera
time
 time

jesper_93:

ingen i min familj runkar bara jag

Över 90% av alla i Sverige runkar eller onanerar. Att din familj skulle tillhöra de 0-10% som inte gör det tvivlar jag starkt på. Fråga din pappa [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha nej min mamma gillar inte äkliga saker mina bröder tänker knapt på sexiga saker [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men vet du varför man får ont i pungen ja har inte fåt de och skulle komma i håg om ja hade fåt de har bara får ont i penisen vet du varför man kan få ont?Xd är de farligt [chocked][censur][confused]


   
SvaraCitera