Forumet - Noppa ögonbryn..

Noppa ögonbryn..

4672 0 49

Spana också in:

isola:

söt

[cute][cute]

tjifa:

Men hur ska man göra då?

Ta det lugnt :) jag tog tag i hårstrået med pincetten och drog så djävla snabbt och hårt - därav den tillfälliga rynkan
du ska lix dra liksom... Rör inte bort handen och pincetten från ansiktet, dra typ 1 cm från ögonbrynet

asså, jag vet inte hur jag ska förklarar - gör som du vill, du lär dig och kommer på nya, egna tekniker[y]
börja dock med att plocka på dom ställena som inte passar in till det resterande, börja inte med att styla till någon egen form
tjifa:

Gick du och köpte dig en egen pincett eller tog du en hemma ?
Bad du din mamma om tips ?
fråga henne först ?
Eller körde du bara racet[crazy]

Köpte en egen, låste in mig på toaletten och satte mig på tvättställskanten med fötterna på toalettstolen så att jag skulle komma så nära spegeln som möjligt, och började. (att jag minns alltså! <3)
isola:

"semi-offer" [love]

Ja, du borde ju ha förstått att det inte skulle bli fint [no-no][blush][blush][blush]

isola:

Minns nästan fortfarande smärtan, ajaj. [sad]

Kan tänka mig. Fast när jag försöker sätta mig in i den sitsen tycker jag att det vore värre att vänta flera år på att ögonbrynen ska växa ut igen. [sad]

Dold text: (obs: jag noppar mina ögonbryn ibland [blush])
tjifa:

Gick du och köpte dig en egen pincett eller tog du en hemma ?
Bad du din mamma om tips ?
fråga henne först ?

första gången lånade jag mammas

nepp, körde på eget

frågade om pincetten, efter ett tag frågade hon varför jag ville ha den & jag berättade: Hon klaga i ca 1 vecka på att jag hade för stort mellanrum mellan ögonbrynen - vilket inte ens var sant[party]