Aviseringar
Rensa alla

Norge på väg att legalisera sexköp.


Ämnesstartare

Høyre och Fremskrittspartiet är sedan tidigare emot sexköpslagen. Nu vill även Liberala Venstre legalisera sexköp. Som vanligt ser det ut som att Norge gör tvärtemot Sverige (alltså rätt). 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/Venstre-presser-pa-for-a-gjore-sexkjop-lovlig-igjen-7396601.html


   
Citera
Ämnesstartare

bra! vissa personer är helt enkelt för fula och förstörda psykiskt, så ända sättet att få sex på är via köp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

faast en stor del i att många män inte får ligga är faktiskt kvinnornas fel, kvinnor har för tok på höga krav. man måste vara badboy eller komplett för att få ligga/flickvän idag, typ.


   
SvaraCitera
reben

Albanien_Mats: ända sättet att få sex på är via köp.

sex e ingen rättighet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

sex e ingen rättighet

joo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

sex e ingen rättighet

men de tjejer som säljer vill sälja, detta är inte rumänien. och lätt för dig att spela högfärdig om sex när du redan fått sex hur många gånger som helst och kan få det när du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: faast en stor del i att många män inte får ligga är faktiskt kvinnornas fel, kvinnor har för tok på höga krav.

Va? Så vi ska vara lite schystare och sära på benen åt vem som helst eller?


   
SvaraCitera
reben

Albanien_Mats:

men de tjejer som säljer vill sälja, detta är inte rumänien. och lätt för dig att spela högfärdig om sex när du redan fått sex hur många gånger som helst och kan få det när du vill.

nä dom vill ha pengar, skillnad. va snackar du om e jungfru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Va? Så vi ska vara lite schystare och sära på benen åt vem som helst eller?

nej. men ni kan sänka kraven.  ni gör normala killar ledsna. det e svårt för dom idag. normala kanske får 2 flickvänner i sitt liv i snitt. tänk dig hur svårt det är för nördar och killar som är sämst som mig. ni vill ha dom bästa killarna som finns, o dom bästa killarna som finns älskar det, dom delar inte med sig, dom beeter sig rent ut sagt som svin mot er, o är oftast otrogna, sen bölar ni på om att alla killar är sämst etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Va? Så vi ska vara lite schystare och sära på benen åt vem som helst eller?

tjejer är ju också vem som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: trevligt.

vill du köpa mig? Söt


   
SvaraCitera
Kudhos

Finns delstater i usa där sexköp är tillåtet och utfört på ett smart vis. Där allt sker kontrollerat så det är minimal till ingen risk för våld, sjukdomar, eller dylikt till kvinnan som säljer. Eftersom folk säljer och köper sex i skuggan idag så är det ju en lösning.

Hur Norge kommer lösa detta är ju en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:

nej. men ni kan sänka kraven.  ni gör normala killar ledsna. det e svårt för dom idag. normala kanske får 2 flickvänner i sitt liv i snitt. tänk dig hur svårt det är för nördar och killar som är sämst som mig. ni vill ha dom bästa killarna som finns, o dom bästa killarna som finns älskar det, dom delar inte med sig, dom beeter sig rent ut sagt som svin mot er, o är oftast otrogna, sen bölar ni på om att alla killar är sämst etc.

Du tycker inte att du drar alla kvinnor över en kam nu eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

vill du köpa mig? Söt

jag är fattig 🙁 


   
SvaraCitera