Aviseringar
Rensa alla

normaleller inte?!


Ämnesstartare

vad är en normal vikt på en tjej som är 163cm lång?

Jag är 163cm & väger ca 47kg, har för mig att jag kollat mitt bmi och att det tyder på undervikt.

Det är bara min kompis som sagt att jag är för smal & borde äta mera, typ ingen annan som nämt något
okej,jag är väldigt smal men jag tycker att jag äter ganska mycket mat....& godis ibland -men går såklart går jag aldrig upp i vikt ...

samtidigt är jag helt ok nöjd med min vikt men...wtf jagvet inte ^^ det känns samtidigt som att jag är försmal
äschh, det där lät flummit[crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Så länge du är nöjd, och det inte är någon fara för din hälsa, så är det chill [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är ju inte överviktigt iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

posta nudepics så kan jag avgöra om du är smal eller inte[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså, om du äter normalt och lever "normalt" och inte alltför ohälsosamt så är den vikten helt ok. om man går efter bmi osv borde du kanske väga 50-55 men orka bry sig om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är lika lång väger 43. Så nä det låter ju bra? men mitt mål är 50 kg, tycker det vore bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är varken överviktig eller underviktig, du betyder ingenting för mig och är således totalt oviktig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

.

kebu12:

posta nudepics så kan jag avgöra om du är smal eller inte

[rolleyes][crazy]

okej det kanske är "normalt"

bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Du är varken överviktig eller underviktig, du betyder ingenting för mig och är således totalt oviktig

Du e cool...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller hur :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge du äter som du ska så gör det ju ingenting. När du kommer upp i tjugoårsåldern eller så, så kommer du säkerligen börja växa på brädden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är underviktig statistiskt sett, men eftersom du äter så är det inte underviktigt för att vara dig. Om du förstår vad jag menar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo ,jag förstår på ett ungefär [crazy]

så Iänge jag äter så är de ingen fara ,typ [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja e typ 159 cm å väger kanske 45


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne ja vägde visst 47 [blush]


   
SvaraCitera