Aviseringar
Rensa alla

Normalt?


Ämnesstartare

Är det normalt att öka i vikt eller bör man byta preventinmedel?


   
Citera
Ämnesstartare

Menar du p-piller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är väl normalt att öka typ 0-5 kg har jag hört men om du går upp mer än det så borde du byta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

Menar du p-piller?

ja

enhimmelskdrog:

det är väl normalt att öka typ 0-5 kg har jag hört men om du går upp mer än det så borde du byta

Okej, då bör jag nog byta. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Okej, då bör jag nog byta. :/

det är alltså vad jag har hört [crazy]
men det är ju bara att gå och säga att du inte trivs med de du har så får du en annan sort, eller så är det iaf här 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det är alltså vad jag har hört [crazy]
men det är ju bara att gå och säga att du inte trivs med de du har så får du en annan sort, eller så är det iaf här 😛

Ja, jag borde nog ta och göra det. Har fått en större bh-storlek och gått upp cirka 6 kg. Känns inte så jättekul så .. ungdomsmottagningen nästa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är en vanlig biverkning, men om du känner att du ökat alldeles för mycket så bör du testa något annat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

guardian_angel:

Srbija: Menar du p-piller?
ja

När man tar p-piller så ökar lätt aptiten, man blir hungrigare. Det är inte p-pillerna som gör att du går upp i vikt utan du äter antagligen mer.
Se till att ha mkt frukt hemma du kan äta på och så så bör det inte vara något större problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Det är en vanlig biverkning, men om du känner att du ökat alldeles för mycket så bör du testa något annat.

Det hon skrev nedan , är det problemet eller är det p-pillrena?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera