Aviseringar
Rensa alla

Normalt att bli ignorerad även om man tydligen anses väldigt snygg?


Ämnesstartare

Jag har alltid hört att jag ser väldigt bra ut, och om jag är på fester så kan ibland killar komma fram och säga att de tycker att jag är så himla söt osv, och jag har till och med sett klotter i stil med att jag är "snyggast på hela skolan" på väggarna i skolan ett par gånger, men ändå så tycker jag att folk inte verkar lägga speciellt mycket märke till mig i skolan, de typ ignorerar mig eller så tittar e på mig med en allvarsam blick.
Borde man inte bli inspanad och uppraggad på skolan om man är en snygg tjej?
Jag är visserligen inte speciellt social av mig överhuvudtaget, men ändå - det känns lite förvirrande.


   
Citera

personer som ser bra ut blir inte automatiskt intressanta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Doop snogg:
personer som ser bra ut blir inte automatiskt intressanta

Men borde inte deras första intryck vara just hur jag ser ut? Eller kan verkligen eventuell bristande karisma och hur man rör sig påverka ens "sex appeal" så mycket att de knappt märker en?

Jag ser ju tydligen till och med "jättebra" ut, så borde inte det i så fall kompensera för andra brister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:
Jag har alltid hört att jag ser väldigt bra ut, och om jag är på fester så kan ibland killar komma fram och säga att de tycker att jag är så himla söt osv, och jag har till och med sett klotter i stil med att jag är "snyggast på hela skolan" på väggarna i skolan ett par gånger, men ändå så tycker jag att folk inte verkar lägga speciellt mycket märke till mig i skolan, de typ ignorerar mig eller så tittar e på mig med en allvarsam blick.
Borde man inte bli inspanad och uppraggad på skolan om man är en snygg tjej?
Jag är visserligen inte speciellt social av mig överhuvudtaget, men ändå - det känns lite förvirrande.

Känner mig i precis samma läge fast jag är kille haha
Men det kanske bara är jag som har högt självförtroende på den fronten, men många tjejer har uttryckt sig att jag ser väldigt bra ut. Jag är inte heller social alls.

Om du ser en snygg kille, vågar du gå fram och ragga upp han?
Tänk dig så, vågar folk gå fram till dig eftersom du är så himla fin?

Jag tror inte folk riktigt vågar... lite tråkigt men sant! Men detta kan ju bara betyda att du kanske vågar mer nu 🙂


   
SvaraCitera

Tessan97:

Men borde inte deras första intryck vara just hur jag ser ut? Eller kan verkligen eventuell bristande karisma och hur man rör sig påverka ens "sex appeal" så mycket att de knappt märker en?

ja, skön utstrålning är sexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Känner mig i precis samma läge fast jag är kille haha
Men det kanske bara är jag som har högt självförtroende på den fronten, men många tjejer har uttryckt sig att jag ser väldigt bra ut. Jag är inte heller social alls.

Om du ser en snygg kille, vågar du gå fram och ragga upp han?
Tänk dig så, vågar folk gå fram till dig eftersom du är så himla fin?

Jag tror inte folk riktigt vågar... lite tråkigt men sant! Men detta kan ju bara betyda att du kanske vågar mer nu 🙂

Haha aa, du har rätt. ^_^
En lustig sak som jag har märkt är att killar ofta plötsligt börjar titta väldigt mycket och nyfiket på mig när jag ler och är mer avslappnad än normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Haha aa, du har rätt. ^_^
En lustig sak som ajg har märkt är att killar ofta plötsligt börjar titta väldigt mycket och nyfiket på mig när jag ler och är mer avslappnad än normalt.

Jag berättar ur hur jag tänker, men om jag ser en kvinna som har mer en allvarlig blick och typ så, så kan jag titta på henne någon sekund, men sedan kollar jag bort för att jag inte vill "störa" henne på något vis.

Men om jag ser en snygg eller vacker kvinna och hon ser avslappnad och glad ut, kanske ler, så tittar jag ju lite längre och kanske försöker få ögonkontakt med skönheten. Men om jag får ögonkontakt med henne så vågar inte jag titta på henne igen haha

Jag tror det är mer charmande med en leende och avslappnad kvinna än en upptagen och allvarlig kvinna


   
SvaraCitera
Kudhos

Snygghet betyder inte att du är någon magnet för motsatta könet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Snygghet betyder inte att du är någon magnet för motsatta könet

Aa, man kanske rör sig på ett stelt sätt eller ser osäker ut och därmed ger ett mycket mindre sexigt helhetsintryck eller nåt.


   
SvaraCitera

Min teori är att Tessan97 är denna "snygga kille" och skapar trådar om sig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:
Min teori är att Tessan97 är denna "snygga kille" och skapar trådar om sig själv

Nej, är bara nyfiken eftersom jag själv har upplevt det här. =P


   
SvaraCitera

Tessan97: Nej, är bara nyfiken eftersom jag själv har upplevt det här. =P

varför är du så besatt av denna person? flera av dina trådar handlar om honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

varför är du så besatt av denna person? flera av dina trådar handlar om honom

Inte den här tråden, den handlar om mig själv. =P


   
SvaraCitera


Killarna kanske resonerar så här. starta vid 1:17


   
SvaraCitera

1382884_565815563562175_7944438447430418


   
SvaraCitera