Aviseringar
Rensa alla

Normalviktig men kläder i xxxs


Ämnesstartare

Jag är nu så gott som frisk från min anorexi och har gått upp 15 kg. Dock var jag aldrig den som klädde mig i alldeles för stora kläder när jag var sådär sjukligt smal.

Problemet nu är att ALLA mina kläder antingen är för små för att jag ens ska få på mig dem, eller att de sitter jätte tajt och obekvämt. ´Detta får mig att känna mig tjockast i hela världen och jag har inte råd att köpa en ny garderob.

Alla säger åt mig att slänga de kläder som sitter för tajt, men då har jag ju inga kvar.

Nån som har samma problem?


   
Citera
Ämnesstartare

Njae, har inte samma problem. Men xxxs är väldigt litet ju. :O Femton kilo till den storleken känns ju väldigt lite. Och förresten, vilken anorektiker har på sig tajta kläder? Alla jag har känt och hört om, har gömt sig i bylsiga och stora kläder.

Det finns mkt billigt där ute, det är bara att leta! Man ska hitta kläder som passar ens kroppform och det kanske tar lite tid, men in the end, så är det värt det. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller ja, jag menar inte att hacka på dig. Men iaf. Borde du inte ha något större liksom?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Njae, har inte samma problem. Men xxxs är väldigt litet ju. :O Femton kilo till den storleken känns ju väldigt lite. Och förresten, vilken anorektiker har på sig tajta kläder? Alla jag har känt och hört om, har gömt sig i bylsiga och stora kläder.

Asså, jag menade inte bokstavligen xxxxs. Jag menade att jag hade XS på alla kläder, AA på alla bh:ar och strl 24 på jeansen. Nu jag jag Medium, B-kupa och storlek 28 på jeans.

Jag var kanske inte som alla andra anorektiker då, haha. Jag bar kläder som satt tajt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shanna:

Jag var kanske inte som alla andra anorektiker då, haha. Jag bar kläder som satt tajt.

haha, okej okej. Men min syster, är väldigt smal hon har XS, jag har typ medium, har försökt prova hennes kläder men det går inte så bra... Asså, du kan ju testa att köpa någonting i S. Jag måste ha medium eller större för brösten men kan ha XS/S för midjan... Så, asså, man har ju olika. Du kan ju ändå ha tajta kläder, men satsa på där det ska vara tajt liksom. Eller jag vet inte!


   
SvaraCitera

ser det ut såhär typ?[blush]
Image


   
SvaraCitera

kebu12:

Ride the big one/

Mmm... härligt.. [censur]


   
SvaraCitera

Agape:

Mmm... härligt..

Tycker du? Tycker själv det är lite äckligt[shake]


   
SvaraCitera

kebu12:

Tycker du? Tycker själv det är lite äckligt[shake]

Nej, han var väl söt? [zzz]


   
SvaraCitera

Agape:

Nej, han var väl söt?

Okej då, får väl erkänna att jag också tycker det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njaa, inte direkt.


   
SvaraCitera

kebu12:

ser det ut såhär typ?[blush]

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi [blush]


   
SvaraCitera

Om du inte planerar för återfall så har du väl ingen anledning att äga en uppsättning för stora kläder? Gör dig av med (ge bort, släng, sälj, sy små handdockor av, etc) och skaffa nya. Så jävla mycket kläder behöver man ändå inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Och förresten, vilken anorektiker har på sig tajta kläder? Alla jag har känt och hört om, har gömt sig i bylsiga och stora kläder.

Släng skiten och köp nytt. Det är ändå bara ångest att se dem... Du kommer ångra att du slängde många fina kläder men i slutändan så tjänar du på det [cheers]


   
SvaraCitera

Ett smart förslag är ju att sälja de små kläder, få pengar och köpa nya som passar[party][party][party]


   
SvaraCitera