Aviseringar
Rensa alla

norrköping, va e de för stad


Fingerprints:
På jorden 

Fingerprints:
I världen 

Fingerprints:
TELLUS 

tautologi


   
SvaraCitera

honolulu:

va vet du mer om knorrköping

Det finns grisar 


   
SvaraCitera

Finn det inte ngt hotell ute i vattnet där? mvh vet endast detta och att han slump bodde där. Hoppas att detta besvarade alla dina frågor.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Är seriös 🙁 

Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill man bo där e ju den stora frågan


   
SvaraCitera

finns spårvagnar där, har jag hört. och krunegård kommer därifrån.

varsågod:


   
SvaraCitera
reben

kolmården


   
SvaraCitera
frukt

man kan kalla det för peking
de har spårvagnar
ligger vid motala ströms mynning
lite mindre än linköping väl men det luktar inte hönsskit och det händer mer i norrköping säger gf
de har finare centralstation
ligger närmare stockholm än linköping iafff


   
SvaraCitera
time
 time

honolulu:
HALLÅ BARA SERIÖSA SVAR USÄKTA MigG

Min bästis bor i Norrköping, hälsade på henne för några veckor sen. Tyckte det var fint, billiga centrala lägenheter, universitetet verkade chill. Kan tänka mig att det är jättefint där på våren också. 

image_80.jpg

Min sammanfattning av Norris i bilder.

Var i Örebro i helgen och tyckte Norrköping var mycket trevligare.


   
SvaraCitera

Går på universitetet där 🙂 

Det är relativt fräsch men jag tycker att det alldeles för många gula hus överallt. ALLT är typ gult. 
Universitetet är superfräscht med nya lokaler 🙂 
Jaa..vad ska man säga, jag tycker personligen att Linköping är trevligare överlag men det är väl för att jag bott i Lkpg länge.

frukt
lite mindre än linköping väl men det luktar inte hönsskit och det händer mer i norrköping säger gf
de har finare centralstation

Håller INTE med!
Tycker det luktar illa från vattnet i Norrköping hela tiden 🙁 det är ju vatten överallt i stan, lite venedig-likt nästan ^^ i Linköping luktar det aldrig.
Centralstationen är väl en smaksak..men den i norrköping är bara liten och består typ av en väntehall. I Linköping finns en restaurang, pressbyrån, Espressohouse och en massa rese-saker 🙂


   
SvaraCitera
frukt

Zatzumaz:

Håller INTE med!
Tycker det luktar illa från vattnet i Norrköping hela tiden 🙁 det är ju vatten överallt i stan, lite venedig-likt nästan ^^ i Linköping luktar det aldrig.
Centralstationen är väl en smaksak..men den i norrköping är bara liten och består typ av en väntehall. I Linköping finns en restaurang, pressbyrån, Espressohouse och en massa rese-saker 🙂

Okej då! Erkänner att jag inte vet något om någon av städerna.


   
SvaraCitera

Ät på Kungskebab om du är där någon gång!!! Fett gott! (Åt där idag...) Mycket glad


   
SvaraCitera

Föredrar Linköping, utan tvekan. Norrköping känns smutsigt, tråkigt, nästan som en Stockholmsförort...


   
SvaraCitera

Zatzumaz: Går på universitetet där 🙂

Vad pluggar du?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera