Aviseringar
Rensa alla

Norsk dokumentär om muslimska brödraskapet


Ämnesstartare

http://avpixlat.info/2011/12/21/norsk-dokumentar-om-muslimska-brodraskapet/

En mycket intressant dokumentär. Europa bör sluta vara så himla naiva.


   
Citera
Ämnesstartare

jävla text o va i vägen för undertexten![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan man inte skicka in tempelriddare och hugga huvet av dom som dom gjorde på medeltiden[surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YaBasta:

kan man inte skicka in tempelriddare och hugga huvet av dom som dom gjorde på medeltiden[surprised]

Äntligen börjar jag att känna igen dig. Vi svenskar måste hjälpas åt för att hålla slödder och nyliberaler på mattan. Det är inte lätt kan jag lova. För att inte tala om humanisterna. Som inte ägnar en tanke åt moral och nationellt samförstånd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avpixlat består mest av högerextrema personer [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är rätt naivt att tro att saker som kommer från/eller skrivs om avpixlat är hundraprocentig sanning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

ntligen börjar jag att känna igen dig. Vi svenskar måste hjälpas åt för att hålla slödder och nyliberaler på mattan. Det är inte lätt kan jag lova. För att inte tala om humanisterna. Som inte ägnar en tanke åt moral och nationellt samförstånd.

men har du inte växt upp än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg en utlänning idag blev livrädd pga den kan ha varit en sån där muslim. ska skriva om min nära döden-upplevelse på flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, vadå "Europa bör sluta vara så himla naiva"? Jag vet typ ingen utom högermänniskor som sympatiserar med den islamistiska organisationen Muslimska Brödraskapet.

Skillnaden mellan oss normala människor och er högerextremister är att vi kan skilja på politiska organisationer och människor, alla muslimer är inte islamister. Har träffat fler muslimer (och människor ni klassar som muslimer, dvs. alla som ser "muslimska" ut eller kommer ifrån ett land med mycket muslimer, oavsett deras religiösa tillhörighet) som är motståndare till Muslimska Brödraskapet än som är för. Muslimska Brödraskapet är samma pack som Sverigedemokraterna fast i en annan kulturell förpackning. De är muslimska nationalister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Historien:

Äntligen börjar jag att känna igen dig.

uuuh... u know me? i know u?[tard]

Historien:

Vi svenskar måste hjälpas åt för att hålla slödder och nyliberaler på mattan.

om de e slödder eller nyliberala är ointressant. saken är den att invandringen är för hög med tanken på arbetslösheten. och att vänster rörelser hela tiden tror att anti-invandrings åsikter byggs upp av hat. och nej jag är inte rasist eller nazist. anser endast att de "rödas" puttinullande borde upphöra och att folk borde inse att den muslimska tron och synen går emot svenska normer och värderingar, och framför allt vår humanistiska syn på människan.

genom att kalla dom slödder och dylikt kommer du bara få den väletablisierade vänsterrörelsen i sverige emot dej. efter som den Nationella rörelsen är rätt svag jusst nu, och de sista en Nationell röresle behöver är små skitar som upp för sej som skit genom att "demostrera" och kasta gatusten och dylikt. för de förstör bara samhället och kostar pengar, och folket är samhället.


   
SvaraCitera