Aviseringar
Rensa alla

Norton, hur många dagar?


Ämnesstartare

Jag har Norton Internet Security 200(8?).
Norton hittade en uppdatering och jag tillät en Demo-version tror jag det var. Men nu är den slut, och även prenumerationen jag hade innan Demo-versionen.
Jag har tappat bort förpackningen, eller så ligger den i min brorsas hus.. Hur många dagars prenumeration hade den? Om jag minns rätt var det två år, men nu måste jag tydligen förnya den. [confused]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

En norton demo är i 15 dagar. men har du köpt den fullständiga versionen gäller den i 1 eller 2 år beroende på hur länge du köpte att prenumerationen skulle gälla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köpte aldrig den fullständiga versionen, av demo-versionen. Jag köpte Norton Internet Security för knappt ett år sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Norton suger kuk. Nod32 min vän!


   
SvaraCitera
Tyrael

fruitpunch:

Norton suger kuk

AVG eller McAfee min vän!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Nod32

[love] mkt bättre än

Tyrael:

AVG

skiten iaf.. Norton har sina fördelar iof men inte värt o slösa pengar på skiten


   
SvaraCitera

tobias:

En norton demo är i 15 dagar

*90 dagar


   
SvaraCitera
Tyrael

DPope:

skiten iaf.. Norton har sina fördelar iof men inte värt o slösa pengar på skiten

Lal, jämfört med Norton så tar det inte 40 min att avinstallera för en person som hållt på med datorer i hela sitt liv, inte fan ska man behöva söka på internet för att avinstallera ett virusskydd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Norton suger kuk. Nod32 min vän!

Har aldrig haft problem, funkar jättebra.

Tyrael:

Lal, jämfört med Norton så tar det inte 40 min att avinstallera för en person som hållt på med datorer i hela sitt liv, inte fan ska man behöva söka på internet för att avinstallera ett virusskydd.

allts sånt är ändrat i Norton internet security 2009 tar en min att installera och nästan lika lång tid att avinstallera.

Compton GangztaH:

90 dagar

det beror på vad du har för norton. när du köper en dator brukar norton följa med med gratis uppdateringar i 90 dagar, men laddar du ner en provversion från deras hemsida så är det 15 dagar.

Johnie:

Jag köpte aldrig den fullständiga versionen, av demo-versionen. Jag köpte Norton Internet Security för knappt ett år sedan.

Men då går väl din prenumeration ut snart då, antingen kan du förlänga eller uppgradera till 2009 eller byta till något annat internet security.


   
SvaraCitera
Tyrael

tobias:

allts sånt är ändrat i Norton internet security 2009 tar en min att installera och nästan lika lång tid att avinstallera.

Dock inte när jag formaterade om C: och fick med Norton Internet Security, det VAR uppdaterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Har aldrig haft problem, funkar jättebra.

Bortsett ifrån att det äter groteska mängder minne och är allmänt fail kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Bortsett ifrån att det äter groteska mängder minne och är allmänt fail kanske.

inte 2009 års version, drar inget minne alls. har aldrig haft problem att nis dragit massa minne för mig under alla år jag använt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

under alla år jag använt det.

Image


   
SvaraCitera

tobias:

nte 2009 års version, drar inget minne alls.

Har även hört det från annat håll. Tror företaget tagit till sig en hel del av kritiken nu när elkedjorna börjar sälja andra antivirus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DinGud:

Har även hört det från annat håll. Tror företaget tagit till sig en hel del av kritiken nu när elkedjorna börjar sälja andra antivirus.

ja det har dom, det drar väldigt lite minne och processorkraft nu. men tycker inte det varit så himla segt innan heller, iaf inte 2008 års version.


   
SvaraCitera