Aviseringar
Rensa alla

Nostalgisk, haha


Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Tyckte ju han var konstig som dom som gick i särskolan. [blush]

Finns en grymt rolig bild på särskoleeleverna från min skola, alla tittar snett åt vänster utom en som tittar snett åt höger [blush] Brukar inte skratta åt sånt, men kunde inte låta bli faktiskt.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Finns en grymt rolig bild på särskoleeleverna från min skola, alla tittar snett åt vänster utom en som tittar snett åt höger

Låter faktiskt roligt. [blush]

Sagitta:

Brukar inte skratta åt sånt, men kunde inte låta bli faktiskt.

Brukar faktiskt inte heller skratta åt sådant men ibland kan man inte hålla sig. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Brukar faktiskt inte heller skratta åt sådant men ibland kan man inte hålla sig. [blush]

Sant, så sant [blush]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Nej, det är i princip den enda frukten jag hatar

bra, ska vi bli kompisar?


   
SvaraCitera

Sagitta:

Sant, så sant

Fick några goda skratt när jag hade praktik på särskolan, elakt men sant. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

bra, ska vi bli kompisar?

Om du är snäll och betalar 50 spänn så kan jag tänka på saken.

DeathOrGlory:

Fick några goda skratt när jag hade praktik på särskolan, elakt men sant. [blush]

Haha, vad fick du göra där?
Jag fick några goda skratt när jag praktiserade på dagis, iallafall när en unge skulle härma en full gubbe. [blush]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Om du är snäll och betalar 50 spänn så kan jag tänka på saken.

du är för dyr i drift [sad]


   
SvaraCitera

från 94, märkligt att jag inte minns det. då var jag ändå 8. likväl, fantastisk ide till program! [party]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Haha, vad fick du göra där?

Typ pyssel, lite vanliga ämnen och sen skulle vi göra en tipspromenad till öppethus med.

Sagitta:

Jag fick några goda skratt när jag praktiserade på dagis, iallafall när en unge skulle härma en full gubbe.

Dagis var askul att praktisera på. [bigsmile]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

jag fråga min mor ifall han gick i särskolan just pga att han pratade med ett gosedjur.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

du är för dyr i drift [sad]

[love]

DeathOrGlory:

Typ pyssel, lite vanliga ämnen och sen skulle vi göra en tipspromenad till öppethus med.

[smile]

DeathOrGlory:

Dagis var askul att praktisera på. [bigsmile]

Ja, lätt. Och det är alltid nån unge som följer efter en hela tiden.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Ja, lätt. Och det är alltid nån unge som följer efter en hela tiden.

Haha ja! Fast det som gjorde mig mest fascinerad, orolig var att de kallad varandra bögjävel, hora etc med tanke på deras låga ålder.


   
SvaraCitera
blum
 blum

älskar det :DDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Haha ja! Fast det som gjorde mig mest fascinerad, orolig var att de kallad varandra bögjävel, hora etc med tanke på deras låga ålder.

Jasså? [sad] Serious shit. På alla dagis jag praktiserat på har de mest kallat varandra ''dumma dig'' eller liknande.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Jasså? Serious shit. På alla dagis jag praktiserat på har de mest kallat varandra ''dumma dig'' eller liknande.

Ja! Jag blev fan chockad och tänkte att när jag var liten sa man minsann inte sådär. [no-no] Känner mig som en gammal gubbe som tycker att allt var bättre förr. [blush]


   
SvaraCitera