Aviseringar
Rensa alla

Novellskrivar-lek!


Ämnesstartare

Vet inte riktigt om den här kanske borde ligga i text-forumet, men det är faktiskt en lek...

Har ni sett blandskive-grejen? Det här ska vara lite lika tänkte jag. De som är intresserade anmäler sig, antingen här i tråden eller via pm till mig. Med sin anmälan bifogar de en eller två meningar som ska fungera som sista mening på en novell.

När jag tagit in dessa flippar jag runt och delar ut slutmeningarna till de anmälda, så får man sedan skriva en novell på 400-700 ord som passar till meningen man tilldelades.

ex:

radartard: "Troligtvis skulle jag aldrig se henne igen, troligtvis skulle hon aldrig se mig. Trots detta tror jag inte att jag kommer ägna henne fler tankar efter denna."

sen väntar jag ett par dar, blir inciterad och får en mening, skriver en novell och postar sedan den i tråden. Plättlätt [y]

Låter det intressant?

ÄNDRAT 2009-11-29 05:19

ÄNDRAT 2009-11-29 05:20
Nä tydligen inte [mad]

Rekommendera andra forum där man kan dela noveller istället, så kan jag sticka dit istället [y]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

radartard:

så får man sedan skriva en novell på 400-700 ord som passar till meningen man tilldelades.

radartard:

Låter det intressant?

nä låter jobbigt [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter som en klassuppgift. men... nä, för pretentiöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

palla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET FINNS INGET RANKSYSTEM FÖR POSTCOUNT ERA MUPPETS, SLUTA POSTA HELT ONÖDIGA INLÄGG [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

DET FINNS INGET RANKSYSTEM FÖR POSTCOUNT ERA MUPPETS, SLUTA POSTA HELT ONÖDIGA INLÄGG [mad][mad][mad]

Du frågade om det lät intressant, du fick tre svar som sa att det inte var det. Fler frågor?[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Du frågade om det lät intressant, du fick tre svar som sa att det inte var det. Fler frågor?[smile]

right kthxbye.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

MUPPETS

shaddaaap...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter inte helt intressant


   
SvaraCitera

kanb inte skriva alltså sorry en annan dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Rekommendera andra forum där man kan dela noveller istället, så kan jag sticka dit istället

http://www.skaparforum.se/ ?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

radartard:

Låter det intressant?

Ja, men fattar inte riktigt. Men det beror på att jag är sjuk och trött och förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera