Aviseringar
Rensa alla

NSF??


Ämnesstartare

Vad var det igentligen som fick nsf att lägga ner? Fick bara den iden varför blev det så?


   
Citera

De bytte väl bara namn till Folkfronten? [shake]


   
SvaraCitera

De skaffade ett mer öppet party. [y]
Vad var det som fick dig att bli mentalt efterbliven?


   
SvaraCitera

fistforfight har helt rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direktör Bajskorv:

Vad var det som fick dig att bli mentalt efterbliven?

Varför skulle jag vara mentalt efterbliven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

De bytte väl bara namn till Folkfronten?

Ja tycker det är konstigt Nsf låter i mina öron något bätre en Ff fast det låter fortfarande som att dra med naglarna mot en griffeltavla![bigsmile] Så dom bött bara namn?[confused]


   
SvaraCitera

looptroop:

Varför skulle jag vara mentalt efterbliven?

För att du är som du är.
"WOOÖÖ!! JAG ÄR RÖDING, JAG LYSSNAR PÅ LOOPTROOP OCH JAG KLOTTRAR!!!" Riktigt jävla fjantigt faktiskt.
Du gör ju inte ens snygga målningar, pöjk.
[sad]


   
SvaraCitera

looptroop:

Ja tycker det är konstigt Nsf låter i mina öron något bätre en Ff fast det låter fortfarande som att dra med naglarna mot en griffeltavla![bigsmile] Så dom bött bara namn?[confused]

Ja NSF hade/har väl förhoppningsvis inte råd att leja in marknadsföringskonsulter... [zzz]
Fast folkfronten låter mer positivt laddat I guess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direktör Bajskorv:

För att du är som du är.
"WOOÖÖ!! JAG ÄR RÖDING, JAG LYSSNAR PÅ LOOPTROOP OCH JAG KLOTTRAR!!!" Riktigt jävla fjantigt faktiskt.
Du gör ju inte ens snygga målningar, pöjk.

Hur vet du att jag inte gör snygga målnigar![confused]


   
SvaraCitera

looptroop:

Hur vet du att jag inte gör snygga målnigar![confused]

Jag vet en hel del om dig, vi håller koll på alla er, antecknar allt, när den sista timmen är slagen så är det ni som kommer ryka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fistforfight:

Ja NSF hade/har väl förhoppningsvis inte råd att leja in marknadsföringskonsulter...
Fast folkfronten låter mer positivt laddat I guess.

Det är ju mysko att dom tar FolkFronten det har ju vart ett Komunistiskt och antifascistiskt parti


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Direktör Bajskorv:

Jag vet en hel del om dig, vi håller koll på alla er, antecknar allt, när den sista timmen är slagen så är det ni som kommer ryka.

Hmm så trevligt varför kommer du inte fram ur busken då så bjuder vi på kaffe och bullar?[bigsmile]


   
SvaraCitera

För de började rösta på SD istället som är större. [wink]


   
SvaraCitera

Var det inte så hela deras partiledning och medlemmar bara flyttades över till Folkfronten?


   
SvaraCitera

looptroop:

Vad var det igentligen som fick nsf att lägga ner? Fick bara den iden varför blev det så?

Wat, NSF är fortfarande igång. Jag förstår inte var du fick idén att Nykterhetsrörelsens ScoutFörbund har lagt ner.


   
SvaraCitera