Aviseringar
Rensa alla

Nu är det min tur [cool]


Ämnesstartare

Stronghold:

HELL YEAH... Tänkte säga att kvinnor suger på Tekken.. Men kom på att du gjorde det med[blush]

Alltså håll käften okej, jag har inte spelat på aaslänge. [mad][mad][mad][mad][blush]


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Borde man skriva ett litet greasemonkey-script som gör designen rödsvart eller? [wink][wink][wink][wink]

Gör det och ge mig! [censur][censur][censur]

Hezkirin:

Gillar inte 50 cent, men nog bidrog han med motivationen. Get into rampljuset or die trying liksom.

50 gav mig en mening med livet när jag var down and out så prata inte illa om my main man 50 aight? Hans texter har fullt mitt liv med substans, dessa lyriska mästerverk har gett färg till min gråa vardag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

50 gav mig en mening med livet när jag var down and out så prata inte illa om my main man 50 aight? Hans texter har fullt mitt liv med substans, dessa lyriska mästerverk har gett färg till min gråa vardag.

AHAHAHAHAHA. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

Alltså håll käften okej, jag har inte spelat på aaslänge. [mad][mad][mad][mad][blush]

Okej... Jag är iofs så bra att det är skrämmande så det är okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

Antingen attentionwhorar jag eller så ironiserar jag över att andra gör det, jag har inte bestämt mig än.

jag tror att du håller på att förvandlas till en häst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Okej... Jag är iofs så bra att det är skrämmande så det är okej

[crazy] Kanske. Ska sätta mig och träna lite till nästa gång när jag orkar masa mig upp ur soffan och koppla in PS1an.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

[crazy] Kanske. Ska sätta mig och träna lite till nästa gång när jag orkar masa mig upp ur soffan och koppla in PS1an.

HOPPAS JAG... Fast krävs väl några år för att komma upp till min nivå.


   
SvaraCitera

Hezkirin:

AHAHAHAHAHA. xD

Krejzy lyriczzz... [crazy]


   
SvaraCitera

Grattis [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis till vad! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig hamnat där... Och jag har varit aktiv längre än dig... Så grattis [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har aldrig hamnat där... Och jag har varit aktiv längre än dig... Så grattis [bigcheers]

Har varit aktiv längre med tidigare konton, de kanske räknas också. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Har aldrig hamnat där... Och jag har varit aktiv längre än dig... Så grattis [bigcheers]

Hamnat var? [censur]

Jaså där på sidan?

Där har jag varit flera gånger [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

God Konsument:

Gör det och ge mig! [censur][censur][censur]

Öppna med firefox. [wink][wink]
http://www.fileqube.com/file/BaCvzoR158945


   
SvaraCitera