Aviseringar
Rensa alla

NU ÄR DET SLUT (kanske)!


Ämnesstartare

Vi som är lite äldre minns ofc när Brad Pitt och Jennifer Anistons äktenskap gick i kras och Braddan blev tillsammans med Angelina. Tillsammans krympte de sedan tredje världens befolkning genom att adoptera hälften av dem. Men nu är det slut. Inga mer barn får heta Brangelinaström för nu är det slut. Angelina söker ensam vårdnad om hela fotbollslaget med grunden att Brad har aggressions-, drog- och alkoholproblem. 

http://www.nytimes.com/2016/09/21/fashion/angelina-jolie-brad-pitt-divorce.html?_r=0
Brody-End-of-Brangelina-1200.jpg

Hur känner ni inför detta? Finns det hopp för kärleken nu när the power couple har visat på motsatsen? Kommer Jennifer Aniston äntligen slippa att beskrivas som den stackars försmådda och ofrivilligt barnlösa kvinna som Angelina brädat? 


   
Citera
Ämnesetiketter

Om det verkligen är "bevisat och fastställt" att Pitten har "aggressions-, drog- och alkoholproblem" så med tanke på att gubben är 52 bast så har väl inte fd Mrs. Jolie så mycket att hämta hos honom mer.

Jag ska maila Angelina och höra om hon önskar en penninghungrande svensk toyboy som vän.  Mycket glad


   
SvaraCitera

nu har jag chansen


   
SvaraCitera

tycker att det är sorgligt för det tycker jag alltid när par går isär Gråter 

däremot är det ganska kul att folk tänker att aniston sitter där, tolv år senare, med tussiga näsdukar i ena handen och en stor skål glass i den andra för att plötsligt skina upp och kasta sig på locktången när hon hör den här nyheten ("nu kan han ringa aniston!!! de kan bli tillsammans igen!!!")


   
SvaraCitera

Aniston mot Jolie var ca det sämsta bytet ever så förvånar mig inte att han är lite insane.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller hur! Gråter

Giftermål verkar ju vara det sista strået man greppar efter när man varit tillsammans under flera år och saker börjar knaka i fogarna. Eller skaffa ett barn/djur, som sedan får lida när allt går i kras uhu.

terrormat:
tycker att det är sorgligt för det tycker jag alltid när par går isär Gråter 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stoner:
Om det verkligen är "bevisat och fastställt" att Pitten har "aggressions-, drog- och alkoholproblem" så med tanke på att gubben är 52 bast så har väl inte fd Mrs. Jolie så mycket att hämta hos honom mer.

Jag ska maila Angelina och höra om hon önskar en penninghungrande svensk toyboy som vän.  Mycket glad

mrs jolie var hon aldrig Icke!

göre! hon behöver nog någon som hjälper till med kidsen också


   
SvaraCitera

tänk om man skulle försöka bry sig.. ops nej orkar inte


   
SvaraCitera

Jolie var ju alltid ett par nivåer under honom så det känns ganska rimligt. Pitten lär väl leta i de betydligt yngre kategorierna nu, som sig bör. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Jolie var ju alltid ett par nivåer under honom så det känns ganska rimligt. Pitten lär väl leta i de betydligt yngre kategorierna nu, som sig bör. 

på vilket sätt är hon under honom?


   
SvaraCitera

vonKissekatt: på vilket sätt är hon under honom?

Han är ju betydligt snyggare än henne. Iallafall numera. Män brukar ju åldras bättre och då är det vanligt att kända äldre män byter ut sina yngre fruar till ännu yngre. Patriarkatet osv.


   
SvaraCitera

Niklas:

Han är ju betydligt snyggare än henne. Iallafall numera. Män brukar ju åldras bättre och då är det vanligt att kända äldre män byter ut sina yngre fruar till ännu yngre. Patriarkatet osv.

Utseende är allt!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:

Han är ju betydligt snyggare än henne. Iallafall numera. Män brukar ju åldras bättre och då är det vanligt att kända äldre män byter ut sina yngre fruar till ännu yngre. Patriarkatet osv.

mm män har ju lägre krav på sig än kvinnor när det gäller utseende
gotta löv that patriarchy


   
SvaraCitera
b1son

terrormat:

Utseende är allt!!!

för majoriteten av män är det ju det

vonKissekatt:

mm män har ju lägre krav på sig än kvinnor när det gäller utseende
gotta löv that patriarchy

är det patriarkatet eller är det att män biologiskt sett är ytliga och att kvinnor i allmänhet bryr sig alldeles för mkt om vad män tycker om dom ?


   
SvaraCitera

Patriarkatet?


   
SvaraCitera