Aviseringar
Rensa alla

Nu är jag FÖRBANNAD


Ämnesstartare

Jag saknar dig
heter en film
Den Bästa Svenska Filmen I Modern Tid.

Jag googlar recensioner, hittar:
Två tvillingsystrar i Norrland. Tonåringar. Lika som bär. Utseendemässigt kan de lura de flesta, men inuti är de lika olika som de amerikanska tvillingsyrrorna Mary-Kate och Ashley Olsen, som spelar enäggstvillingar i ”En galen dag i New York"

Och Jag Kokar Över Kulturelitens Jävla Prettofasoner där experimentellt nonsens hyllas medan mästerverk sågas Bara För Att Det Går: för att de är enkla, för att de tar en genväg, för att det är möjligt att tolka stereotypiska uttryck eller för att dialogen ter sig för simpel för prettoöron.
Inte för att uttrycken ger avsmak eller omedveten humor, inte för att försöken till att träffa hjärtat skrattande flyger förbi, utan för att berättandet lyckas träffa där det ska utan att passera hästar som dör i slow motion och köttstycken som blandas med vaginor och nallebjörnar som blöder ur ögonen.

För så tror jag att det är.

För länge sedan såg jag en film som var jättedålig, den hette Man tänker sitt. Malplacerad sakral musik och filosofiska texter som läses av ett barn till scener av människor som trampar runt i skogen. Inget djup, ingen känsla, inget hjärta, nonsens. Vad skriver recensenterna då, jo, dom skriver, "magisk filmdebut!", "mästerverk!".
Jag skulle säga tack för försöket välkommen åter

fuck you helena lindblad med flera som förpestar kultursidan med ert jävla prettofuffens. Fuck you era jävla hakgnidare och alla era vänner som hellre ser en film med kulturelitens recenserande termer i åtanke än öppnar bröstet och gör er redo för bullseye

fuck you all


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

men ööö håll dig till die hard 3 och lost boys 2 då din jävla svenne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

Man tänker sitt

Ah, det var dålig, förstår ej hur den kan bli hyllad. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är bajskorvar som har bajs i hjärnan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att jag skulle gilla Man tänker sitt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Började kolla på den men det var obehagligt när hon typ klippte sig i läppen

spoilahh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ah, det var dålig, förstår ej hur den kan bli hyllad. [sad]

nej fy fan vilket skräp

genus:

Började kolla på den men det var obehagligt när hon typ klippte sig i läppen

du borde fortsätta se tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väl talat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

Den Bästa Svenska Filmen I Modern Tid.

hahahahahahahahahaha snälla lär dig film

fin film visst men är ändå kass. aldrig sett två sämre skådisar än de två tvillingarna. hatar svensk film. de har liksom bara sökt upp random tvillingar som inte ens kan skådespela och gett dem rollerna

tragiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahahahahahahahahaha snälla lär dig film

hur lär man sig det?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

skådisarna är bra, mycket bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

nej fy fan vilket skräp

jag såg den på bio, idiotiskt av mig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad heter filmen som kom ut nästan samtidigt som jag saknar dig? Kyss mig eller något sådant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

hur lär man sig det?

som man lär sig allt annat

framtidskon:

skådisarna är bra, mycket bra.

då kan du inte mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fick tårar i ögonen åt den där Stallonefilmen, åh vaddennuheter....
Hunden dog ju [cry][cry] var tvungen att byta kanal. Och George dog också. Lämnades att dö sådär bara. [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med den titeln så, är du förvånad?


   
SvaraCitera