Forumet - Nu är jag tillbaka!

Nu är jag tillbaka!

92 0 24
Walking:

En av mina mytomspunna "liv"perioder har precis gått

[love]

Hej du, välkommen tillbaka! Nu känns det lite surt att jag imorgon ska börja skära ner på sånt här trams och börja arslet av mig.
Vad har du gjort då? Druckit? Legat? Haft några projekt? osv osv
dazed:

Hej du, välkommen tillbaka! Nu känns det lite surt att jag imorgon ska börja skära ner på sånt här trams och börja arslet av mig.
Vad har du gjort då? Druckit? Legat? Haft några projekt? osv osv

[love] Druckit typ 15 dagar av 19 möjliga eller något sånt. Även legat ofc, är ju cool. [cool] Fast började jobba i måndags, det var lite halvjobbigt att vakna upp full och sen bli bakis kring mitten av dagen.

Får 84kr i timmen för att lära mig om hur man tejpar fötter typ.. [bigsmile]

Spana också in:

Walking:

[love] Druckit typ 15 dagar av 19 möjliga eller något sånt. Även legat ofc, är ju cool. [cool] Fast började jobba i måndags, det var lite halvjobbigt att vakna upp full och sen bli bakis kring mitten av dagen.

Härligt haha fyfan, skulle fan gå hem då alltså, drygt [love]

Walking:

Får 84kr i timmen för att lära mig om hur man tejpar fötter typ.. [bigsmile]

Jaha kan du utveckla?
davvelito:

23 Juli i Tanto

NICE [wink]

hannnah:

nämen hej din lille parvel

Tjatja!!!

Lounge fact:

hej tänkt vars e du då..

Hej hej [love]

dazed:

Härligt haha fyfan, skulle fan gå hem då alltså, drygt

Haha ja, ville dö. [sad]

dazed:

Jaha kan du utveckla?

Kommunen vill få killar att intressera sig för kvinnodominerande yrken, typ socionom och sjukgymnast, så vi sitter på föreläsningar ungefär.
Walking:

Haha ja, ville dö. [sad]

Fyfan, vill för fan inte prata med någon då jag är bakis allra minst försk göra ett bra första intryck på folk [love]

Walking:

Kommunen vill få killar att intressera sig för kvinnodominerande yrken, typ socionom och sjukgymnast, så vi sitter på föreläsningar ungefär.

Men det är betalt iaf? [smile]
qazedctgb:

jag har sällan liv nog att slita mig härifrån fast jag har ju inte fantastisk hög aktivitet så det märks väl kanske inte om jag är borta ett par dagar

Det är värt att slita sig ibland!

enhimmelskdrog:

hej

Tjaaa [love]

dazed:

Fyfan, vill för fan inte prata med någon då jag är bakis allra minst försk göra ett bra första intryck på folk

Jo jag vet, höll på att slå ner en kille som oombedd "grabbusade" med mig (satte en tejpbit på mitt ben, några hade gjort det på varandra och flabbat innan osv) så vände mig skitlångsamt och råstirrade honom i ögonen och sa typ "jävla fittcp".. Aldrig gjort något liknande förut.

Obs hade en relation till denna kille redan innan.

dazed:

Men det är betalt iaf?

Yes. [bigsmile]
Walking:

Jo jag vet, höll på att slå ner en kille som oombedd "grabbusade" med mig (satte en tejpbit på mitt ben, några hade gjort det på varandra och flabbat innan osv) så vände mig skitlångsamt och råstirrade honom i ögonen och sa typ "jävla fittcp".. Aldrig gjort något liknande förut.

Hehe [love]

Walking:

Obs hade en relation till denna kille redan innan.

Jaha ingen primitiv initieringsritual alltså

Walking:

Yes. [bigsmile]

Men då är det väl ganska chill as far as anställningar goes
dazed:

Jaha ingen primitiv initieringsritual alltså

Gick i samma klass som honom i sexan så han trodde typ att han kände mig och kunde behandla mig som någon liten fitta(han höll på innan också) så stod upp för mig själv. [party]

dazed:

Men då är det väl ganska chill as far as anställningar goes

Ja. [party] Ska vara nykter i alla fall fram till helgen nu så det kommer nog vara mer nice!

enhimmelskdrog:

hur mår du???

Ganska bra faktiskt. [cool]

KSENIA:

_TJENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA_

Ligga?
Walking:

Gick i samma klass som honom i sexan så han trodde typ att han kände mig och kunde behandla mig som någon liten fitta(han höll på innan också) så stod upp för mig själv. [party]

Det är rätt plus att du gav igen med en jävligt stilig formulering så stilpoäng [crazy]

Walking:

Ja. [party] Ska vara nykter i alla fall fram till helgen nu så det kommer nog vara mer nice!

Mm glid runt, jobba lite, drick lite kaffe, dra en liten runk, snacka lite skit, gå hem. Blir finfint det.