Aviseringar
Rensa alla

Nu är jag tillbaka!


Ämnesstartare

qazedctgb:

jag har sällan liv nog att slita mig härifrån fast jag har ju inte fantastisk hög aktivitet så det märks väl kanske inte om jag är borta ett par dagar

Det är värt att slita sig ibland!

enhimmelskdrog:

hej

Tjaaa [love]

dazed:

Fyfan, vill för fan inte prata med någon då jag är bakis allra minst försk göra ett bra första intryck på folk

Jo jag vet, höll på att slå ner en kille som oombedd "grabbusade" med mig (satte en tejpbit på mitt ben, några hade gjort det på varandra och flabbat innan osv) så vände mig skitlångsamt och råstirrade honom i ögonen och sa typ "jävla fittcp".. Aldrig gjort något liknande förut.

Obs hade en relation till denna kille redan innan.

dazed:

Men det är betalt iaf?

Yes. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Tjaaa [love]

hur mår du???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Jo jag vet, höll på att slå ner en kille som oombedd "grabbusade" med mig (satte en tejpbit på mitt ben, några hade gjort det på varandra och flabbat innan osv) så vände mig skitlångsamt och råstirrade honom i ögonen och sa typ "jävla fittcp".. Aldrig gjort något liknande förut.

Hehe [love]

Walking:

Obs hade en relation till denna kille redan innan.

Jaha ingen primitiv initieringsritual alltså

Walking:

Yes. [bigsmile]

Men då är det väl ganska chill as far as anställningar goes


   
SvaraCitera
KSENIA

_TJENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA_


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jaha ingen primitiv initieringsritual alltså

Gick i samma klass som honom i sexan så han trodde typ att han kände mig och kunde behandla mig som någon liten fitta(han höll på innan också) så stod upp för mig själv. [party]

dazed:

Men då är det väl ganska chill as far as anställningar goes

Ja. [party] Ska vara nykter i alla fall fram till helgen nu så det kommer nog vara mer nice!

enhimmelskdrog:

hur mår du???

Ganska bra faktiskt. [cool]

KSENIA:

_TJENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA_

Ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Gick i samma klass som honom i sexan så han trodde typ att han kände mig och kunde behandla mig som någon liten fitta(han höll på innan också) så stod upp för mig själv. [party]

Det är rätt plus att du gav igen med en jävligt stilig formulering så stilpoäng [crazy]

Walking:

Ja. [party] Ska vara nykter i alla fall fram till helgen nu så det kommer nog vara mer nice!

Mm glid runt, jobba lite, drick lite kaffe, dra en liten runk, snacka lite skit, gå hem. Blir finfint det.


   
SvaraCitera
KSENIA

Walking:

Ligga?

DET DÄR VAR MINSANN RAKT PÅ SAK! JAG GILLARE!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är rätt plus att du gav igen med en jävligt stilig formulering så stilpoäng

[bigsmile] Han ba "vaaaa?", då sa jag det igen, då sa han "ahaa" och sprang iväg typ.. [cool] Kände mig fett badass, fast fortfarande skitarg dock.

dazed:

Mm glid runt, jobba lite, drick lite kaffe, dra en liten runk, snacka lite skit, gå hem. Blir finfint det.

Haha, runken drar jag hemma, allt annat stämmer dock. [party] Fast gillar inte människorna, hälften är riktiga jävla svennefittor som alltid går runt och "ser coola ut" och bara snackar om gym, öl och brudar.. Finns några sköna blattar dock.

KSENIA:

DET DÄR VAR MINSANN RAKT PÅ SAK! JAG GILLARE!

[cool] Hos dig eller mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

Ganska bra faktiskt. [cool]

bra [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Walking:

[bigsmile] Han ba "vaaaa?", då sa jag det igen, då sa han "ahaa" och sprang iväg typ.. [cool] Kände mig fett badass, fast fortfarande skitarg dock.

Nice

Walking:

Haha, runken drar jag hemma, allt annat stämmer dock. [party] Fast gillar inte människorna, hälften är riktiga jävla svennefittor som alltid går runt och "ser coola ut" och bara snackar om gym, öl och brudar.. Finns några sköna blattar dock.

Äsch man kan behöva dra en runk ibland, framför allt om man är lite arg då frilöses det lite endorfiner osv så man blir lugn och fin. Äsch det är väl som typ alla ställen i samhället många tråkiga jävla robotar, några få intressanta. Det du har för dig ser ändå helt okej ut från där jag sitter.

Förövrigt så bör du börja lyssna på sånt här:


   
SvaraCitera