Aviseringar
Rensa alla

nu är jag trött på de här..-.-


askme
Ämnesstartare

nu har jag varit olyckligt kär i en kille i 2 år och kommer inte över honom. vi går i samma klass ( 8 ) och jag var ihop med honom i ett halvår från 6-7 och va lite elak mot honom men vet inte varför :/ han är min första kärlek och vill veta hur jag kommer över honom!! jag orkar inte vara ledsen jämt, tänka på vad jag kunnat ha om jag inte dummade mig. vill inte tänka på hur han skulle prata till mig om vi var ihop...alla dom här sakerna som man tänker på som kär.....vill att dom ska försvinna!!! nu!!!! är trött på tankarna o allt....snälla hjälp mig 🙁


   
Citera
reben

spela wow


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

reben:
spela wow

ååh!! tack så hemskt mycke 😀 hade inte tänkt på de...nu löste du alla mina problem-.-


   
SvaraCitera
reben

askme:

ååh!! tack så hemskt mycke 😀 hade inte tänkt på de...nu löste du alla mina problem-.-

empiriskt bevisad positiv effekt

du kan även kalla det distraktion =)


   
SvaraCitera

Det är lite så kärlek fungerar, inte alltid särskilt bra. Försök bara hålla modet uppe och tänka på annat, även om det inte alltid känns bra det heller. 


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

OF 5:
Det är lite så kärlek fungerar, inte alltid särskilt bra. Försök bara hålla modet uppe och tänka på annat, även om det inte alltid känns bra det heller. 

kärlek suger!!!! 🙁


   
SvaraCitera

askme:

kärlek suger!!!! 🙁

indeed it does


   
SvaraCitera
askme
Ämnesstartare

OF 5:

indeed it does

men hur kommer man över de?? jag menar, mina vänner har varit kära i massor men sen sagt att dom kommit över dom och jag fattar inte hur:( är jag någon av dom som inte har möjligheten att komma över någon??  jag menar, visst att jag är tonåring o allt och har dom klassiska problemen men i.o.m att jag är tonåring så har jag starkare känslor o jag orkar inte med just den här känslan 🙁


   
SvaraCitera
time
 time

Man kommer över någon först när man själv verkligen bestämt sig för att göra det. Det är då man stannar upp och inser att det inte lönar sig att älta och att tänka "tänk om". Tror du försätter dig själv i en svårare sits eftersom du tänker på hur det kunde ha varit. Nu blev det inte så - dags att tänka på hur det kan bli! Vet att det låter fånigt och tråkigt att höra men du är verkligen så ung ännu, du kommer träffa någon annan som sprakar ännu mer. Lovar.

Sysselsätt dig med massa saker och helt enkelt BESTÄM dig för att inte slösa på värdefull energi genom att hänga kvar i det förflutna.


   
SvaraCitera