Aviseringar
Rensa alla

Nu är min bäbis stor 🙂


Ämnesstartare

Nu är min underbara dotter 1 år och lite till - fyllde den 28 feb 🙂

Tindra, mamma älskar dig s fruktansvärt mycket! Mitt liv hade inte varit värt att leva utan dig!

Visst ibland är det jobbiga dagar , men så fort du bara ler så går de jobbiga över och det är bara att fortsätta!

Ångrar mig inte för en sekund att jag fick min dotter.
Nu när jag tänker tillbaka så skulle livet vara skit tråkigt om jag inte hade fått henne, vaddå? bara sitta hemma och stirra? inte göra nåt?? Men jag är världens lyckligaste mamma och jag älskar livet nu, det finns så mycket roligt att göra nu som jag ine insåg förut! Men nu ser jag livet! Och jag ÄLSKAR det :)<3

Mitt liv blir bara bättre nu, Tindra går på dagis, jag pluggar, min fästman letar jobb (har även praktik nu) ska flytta ihop om ett år eller så. (när han fått jobb)
just nu bor jag själv men Tindra i en tvåa, men Pappan (min fästman) kommer på helger 🙂 Allt går så mycket lättare och bättre nu när man inte bor hemma hos mamma!

Hoppas att det finns någon som kan förstå att man kan vara grymt lycklig när man är 18 år (och inte en festprisse som ska festa hela tiden) Någon som är mer familjekär!

Hejsvejs nuska jag leeeka med världens underbaraste flicka!

IMG_4230.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

Oj, hon har ju snart växt om dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snart lika gammal som mamsen då.


   
SvaraCitera

Jag tycker människobarn är väldans fula. Är inte det konstigt?
Katter, hundar ja till och med apungar är fina men inte människor. [shake]


   
SvaraCitera

Tycker det ser ut som en kille med klänning. Är det en kille med klänning?


   
SvaraCitera

Hepp. Ungen var dock söt, faktiskt.


   
SvaraCitera

och hur gillar mamma och pappa att betala för unden?dom är glada för d oxå eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

människobarn är väldans fula