Aviseringar
Rensa alla

nu ålderskrisar jag


Lounge
Ämnesstartare

hittade min gamla externa hårddisk jag ba HAHA GU VA KUL

sedan hittade jag bilder på mitt gamla hår och insåg hur coolt och rött och stechk och ungdomlig jag var.. och hur rockigt och tjokkt det var

och så kollar jag mig sj i spegeln nu och ba marie 32 hej hej

håller på och sparar ut min naturliga blonda hårfärg men alltså varför eg????????

vad ska jag göra med mitt hår

då:
Image

nu:
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

Lounge:

ch så kollar jag mig sj i spegeln nu och ba marie 32 hej hej

[love]


   
SvaraCitera

tkr blont. blir alltid arg på alla blonda som färgar bort det, pga, jag kommer nog aldrig vara blond igen. kommer inte gå. fast jag är blond egentligen. eller numera kanske råttfärgat. grått.


   
SvaraCitera

ere svårt o få tillbaks sin naturliga hårfärg eller? Annars skadar det väl inte att prova! Rött såg snyggt ut. Men det e ju fint nu mää så känn inte så!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

trubdruider:

tkr blont. blir alltid arg på alla blonda som färgar bort det, pga, jag kommer nog aldrig vara blond igen. kommer inte gå. fast jag är blond egentligen. eller numera kanske råttfärgat. grått.

TKR DU D

alltså jag trodde inte d heller men sedan blekte jag skiten och nu är halva mitt hår min naturliga och oj plötsligt blev det fashion med halva håret i fel färg alltså

kanske borde skaffa några spejsiga slingor


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

ere svårt o få tillbaks sin naturliga hårfärg eller? Annars skadar det väl inte att prova! Rött såg snyggt ut. Men det e ju fint nu mää så känn inte så!

näää d är bara o vänta nåra år=)

OKI TACK


   
SvaraCitera

Lounge:

näää d är bara o vänta nåra år=)

Dåså! Kör bara! Några år är ju inget! Nää men om du känner att du vill något en längre tid och inte bara nåt du känner för stunden så är det väl rätt att göra det. Man ska göra vad man känner för. [smile]


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

nutids bilden kanske var lite missvisande pga ljuset

hälften av mitt hår är mörkblont och resten blekt gammalt skit

Image


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Man ska göra vad man känner för. [smile]

vet inte vad jag knr för

knr att jag är inte rödtott eg


   
SvaraCitera

Lounge:

oj plötsligt blev det fashion med halva håret i fel färg alltså

haha, aa. mitt hår är tvåfärgat. fast det syns nog inte jättemkt nu. men, har brunröda toppar och så mörkare längst upp. men tonade det bara mörkt där uppe, pga, vågade ej slänga i svart färg (och ville prova med svart). men var nöjd precis efter toningen, så nästa gång ska jag nog färga ist


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

trubdruider:

så nästa gång ska jag nog färga ist

göre, ditt hår är koolt


   
SvaraCitera

Lounge:

vet inte vad jag knr för

knr att jag är inte rödtott eg

Okej nej inte lätt det där! Kanske är bäst att känna och fundera på det ett tag.

Men ska sluta upprepa mig nu!


   
SvaraCitera

duså rädd för å synas[blush]


   
SvaraCitera

sluta klaga du har iaf hår! [cry]


   
SvaraCitera

Också ålderskris med tvåfärgat skabbhår 🙁
Alla mina vänner ba MEN FÄRGA RÖTT FÖRFAN O SLUTA GNÄLL OM D men tänk om jag ångrar mig? Gillar ju mitt naturliga ibland när det inte känns fistråkigt


   
SvaraCitera