Aviseringar
Rensa alla

Nu bär det av till Norge!


Ämnesstartare

Självklart bär det av till Norge! =D

Hade ett inlägg tidigare om Norge och ställde lite frågor.

Har fixat boende med en norks tjej i Oslo och flyttar förmodligen om nån, eller ett par veckor! Jesus säger jag bara, skit nervöst men så kul! Är så trött på skit-Sverige och dess regering... Får jue inge jobb här men det finns det gott om hos våra grannar plus att man tjänar bättre, så självklart att man sticker dit! Plus att de generellt är mycket trevligare där, orkar inte stanna med arbetslösa bittra människor längre!

Ingen annan som flyttat dit eller ska? =)


   
Citera

Numbero two:

Jesus säger jag bara


   
SvaraCitera

Jag gillar Norge, tror jag. Det är väldigt vackert, på ställen ;/


   
SvaraCitera

Då kan du börja om på en ny kula och kanske lära dig deras språk bättre än vad du kan det här. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Då kan du börja om på en ny kula och kanske lära dig deras språk bättre än vad du kan det här. [smile]

Åh vad du är söt [love]


   
SvaraCitera

Numbero two:

Åh vad du är söt [love]

Tack, tack. Nä, men allvarligt - lycka till vettja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tack, tack. Nä, men allvarligt - lycka till vettja!

Tsss... Jag KAN skriva korrekt svenska, men i all hast när man skriver på internet så slarvar man. Det finns jue folk som skriver rena rappakalja, så klaga på nån annan hörrööö pojk ^^ Puss på dä o tack [wink]


   
SvaraCitera

Kan någon berätta för mig vad en "NORKS tjej" är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Black Grail:

Kan någon berätta för mig vad en "NORKS tjej" är?

Nytt ord jag hittat på... Annat ord för snorkig


   
SvaraCitera

Numbero two:

jue

Vet inte om jag tycker det är slarv att lägga till ett e efter ju [rolleyes]

OnT: Kom med rapporteringar om hur det går! Har själv funderingar på att åka till Norge och jobba ett halvår eller något 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

OnT: Kom med rapporteringar om hur det går! Har själv funderingar på att åka till Norge och jobba ett halvår eller något 🙂

Visst, det kan jag göra =) Kul att någon är intresserad av vad jag skriver iaf ^^


   
SvaraCitera

Numbero two:

Ingen annan som flyttat dit eller ska? =)

Ska dit och jobba efter min sjuksköterska utbildning, och tjäna mycket pengar [y].

Annars hittar jag la ett jobb här mitt uppe i norrland, bättre än inget alls [wink]


   
SvaraCitera

Drivna ungdomar kan dra åt helvete. Får mig att verka dålig! Fan skall ni till Norge och göra? VA VA VA???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Ska dit och jobba efter min sjuksköterska utbildning, och tjäna mycket pengar [y].

Annars hittar jag la ett jobb här mitt uppe i norrland, bättre än inget alls [wink]

Jo hört att de tjänar en del i Norge, eller ja skit mycket ;D

Så det finns jobba där uppe alltså? =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WeeSC:

Får mig att verka dålig!

Det kan bara du ändra på 😉 Gå ut på gatan och hoppa lite så du lär dig det iaf ^^


   
SvaraCitera