Aviseringar
Rensa alla

Nu blev jag fundersam om jag faktiskt är hetro eller bi


Ämnesstartare

Började tänka på en sak nu i natt som har fått mig att undra jättemycket. Om jag liksom ja legat med två tjejer (är själv tjej) 3 gånger och gillade det är jag då bisexuell? Var ganska länge sedan och visste inte äns att det räknades som sex föräns typ nu. Jag har alltid typ placerat mig i ett fack som hetro men nu är jag jätteosäker och detta fuckade upp i mitt huvud. Öööö pallar inte -_-


   
Citera
Ämnesstartare

varför bryr du dig? knulla de du vill bara och lev livet


   
SvaraCitera
Notice

Attraheras du av tjejer just idag? Skulle du kunna ha sex med dom igen? Om ja, då är du bi om nej då är du inte bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man behöver inte tillhöra nåhon läggning. Att placera sig i en grupp angående sin läggning är onödigt. Bara du själv vet vad du gillar och inte....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personligen tycker jag att etiketter är rätt meningslösa. Gör vad du känner för med vilka människor du känner dig attraherad av för stunden och tänk inte så mycket på det.

Av nyfikenhet vad var det du gjorde som du inte visste om att det räknades som sex?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Om det är så viktigt för dig att passa in i ett fack, experimentell. Så klart. Sluta tänk på det nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inget som heter bi, antigen så gillar man kuk eller fitta.


   
SvaraCitera
mens
 mens

Testa dig fram när det känns bra så kanske du vet mer sen. Många testar sig fram i tonåren. Det finns sedan en massa fack; heteroromantisk, biromantisk etc etc. Det kan ju göra det hela mer invecklat iof. Ens sexualitet kan ju sedan förändras. Vad man känner just nu behöver ju ej vara det man känner om typ tjugo år. 


   
SvaraCitera

Varför spelar det någon roll? Du attraheras av dem du gör, helt enkelt.


   
SvaraCitera

men snälla nån hon sa ju att hon ville va en specifik läggning så får damp när jag läser om alla som skriver stt de inte spelar någon roll!? vill man veta ich tycker att det känns viktigt så är det så smälla sluta säg att bla bla bla det spelar ingen roll osv. acceptera läget o svara bara på hennes fråga om ni kan. tack för mig


   
SvaraCitera
lok501

Om du vill sätta dig i ett fack så är det ganska lätt; gillar du tjejer och killar, både att knulla och att titta på? Om ja: bisexuel. Gillar du bara killar för knull och att titta på?  Hetero. Gillar du bara tjejer? Homo. Gillar du en blandning? Ja, då blir det svårt.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera