Aviseringar
Rensa alla

Nu blir'e till att lifta!


Ämnesstartare

Nu blir det luffa av. Imorgon beger jag mig norrut, planen är att ta mig till Luleå senast den 22:e den här månaden, härifrån Göteborg då.

Om någon bor mellan Götet och Luleå (typ hela Sverige) och har lust att träffas nån dag (eller kanske t.om. har ett golv att upplåta någon natt!), dra gärna iväg bostadsort och telenummer så hör jag av mig om jag landar i den staden 🙂 Bjuder på öl/läskeblask, lovar.


   
Citera
Ämnesetiketter

KingGurka:

Jag blir dödad på vägen (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Jag kommer inte fram alls (Du röstade på detta alternativ)

KingGurka:

Om någon bor mellan Götet och Luleå (typ hela Sverige) och har lust att träffas nån dag (eller kanske t.om. har ett golv att upplåta någon natt!), dra gärna iväg bostadsort och telenummer så hör jag av mig om jag landar i den staden

Vill erbjuda men känns onödigt att skicka detaljer då du säkerligen inte passerar genom min skog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

kommer fram men blir sen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dalarna it is.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Vill erbjuda men känns onödigt att skicka detaljer då du säkerligen inte passerar genom min skog

Bor/bodde inte du i Örebro?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Bor/bodde inte du i Örebro?

Bor en bit utanför


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shit fan vad fett. Det är svårare att få lift uppåt landet måste jag varna dig om. Hade gärna låtit dig få låna en soffa/söng/badkar/golv om jag var hemma men åker själv till portugal imorgon.


   
SvaraCitera
Exner

Kan sannolikt upplåta plats, om du är i Linköping torsdag eller fredag. Skickar nummer i PM.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka till! Du hade varit varmt välkommen till huvudstaden om jag varit där för stunden. [smile]


   
SvaraCitera

KingGurka:

Jag kommer inte fram alls (Du röstade på detta alternativ)

känner mig sjukt pessimistisk nu, men tror ej så många tar upp liftare längre


   
SvaraCitera

KingGurka:

Jag kommer fram men blir sen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Jag kommer fram i tid (Du röstade på detta alternativ)

Hoppas [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Jag kommer fram i tid (Du röstade på detta alternativ)

3 dagar liksom[party] men har iof hört att det kan vara väldigt svårt att lifta som kille, men vet inte :$

vill också lifta, verkar kul :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Om någon bor mellan Götet och Luleå

Om du tar dig till Gävle/Sandviken så kan du få komma hälsa på [cute] Vi kan bjuda dig på mat så att du inte svälter ihjäl på vägen [sad]


   
SvaraCitera