Aviseringar
Rensa alla

Nu börjar jag bli jävligt nervös!!!!


Tessis:

hahahah, så går det haha

är du fotbolls lr hockey-fan?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

är du fotbolls lr hockey-fan?!

Båda [smile]
Ska på hockey imorgon [bigsmile][love]
Dudå?[smile]


   
SvaraCitera

Tessis:

Båda
Ska på hockey imorgon
Dudå?

Cool. Lr, halft cool. hatar fotboll. Jag är själv hocket-fannnn. Gick på hockeyyy matcher asofta när ja va mindre, DIF sen ja va liten. har 2 par av deras hockeytröjor.

älskar hockettt <<3<3<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

älskar hockettt

Trevligt ju 😉
förutom en del saker hah 😉

själv är man uppvuxen med både fotboll och ishockey 🙂 love it<3


   
SvaraCitera

Hoppas AIK åker ned i superettan där de hör hemma. Äckliga kriminella nazistfans.


   
SvaraCitera

Tessis:

revligt ju 😉
förutom en del saker hah 😉

själv är man uppvuxen med både fotboll och ishockey 🙂 love it<3

förutom vadå? va finns inte att älska i hockey???


   
SvaraCitera

Ha den äran.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

feature=related

Tycker det är väldigt konstigt att det kommer upp massa skit [confused] Måste vara något fel på din data [wink]


   
SvaraCitera

Här har du en kille som har något att säga om AIK.

Evil Conduct:

IFK Göteborg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitsystem:

Här har du en kille som har något att säga om AIK.

Jasså? som ?


   
SvaraCitera

ni kommer förövrigt att åka ner igen vad det gäller hockeyn också, bara så att du vet [wink]


   
SvaraCitera

skitsystem:

Här har du en kille som har något att säga om AIK.

Danke.

Jag hoppas ni åker ur och brinner i helvetets eldar. Det äcklar mig att AIK är en jävla pissförering som drar till sig samhällets värsta avskum, det absoluta bottenskrapet av människosläktet. Det äcklar mig att AIK alltid kommer undan, på grund av att hela SvFF består av motbjudande gnagare. 5000:- för att ha kastat ner en massa skit på linjedomaren och avbrutit en match i 20 minuter? Hade det varit vilken annan klubb som helst hade detta beteende fördömts och huvuden fått rulla, och fantasisummor i böter istället. Att 2000 AIK:are får lov att storma planen, medan den ende som blir dömd för intrång är en IFK:are säger även det en hel del.

Hela AIK skulle ha gjort som grin-Bojan och Mutumba och skickats till Ungern för att spela b-lagsfotboll. Självklart anser jag att man ska koncentrera sig på kärleken till sig eget lag, men fy fan vad jag hatar AIK


   
SvaraCitera

tror hela laget fattar eld och brinner upp

supportrarna också.


   
SvaraCitera

[love] då delar vi samma kärlek. Och jag hoppas på allt att vi lyckas hålla oss kvar.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Danke.

HAHAHAHAHAHAAH det var det mest korkade inlägg jag någonsin sett på hela fucking um alla tider alla kategorier FYFAN!!!!!!!


   
SvaraCitera