Aviseringar
Rensa alla

nu drar jag igen


Ämnesstartare

sticker till stockholm för några dagar. hej svejs alla


   
Citera

Hej med dig, trevlig resa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför vill man dit tbh? Jag vill inte dit om jag inte absolut måste, som exempelvis för nån kurs, alternativt för att träffa nån jag känner som bor där. Vilket jag inte gör. Än. Tror jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Hej med dig, trevlig resa!

tack [love]

Storchen84:

Varför vill man dit tbh? Jag vill inte dit om jag inte absolut måste, som exempelvis för nån kurs, alternativt för att träffa nån jag känner som bor där. Vilket jag inte gör. Än. Tror jag...

är den enda staden i vårt land som är lite stor och där man kan göra lite grejer. och jag hälsade på min storebrorsa och vi kollade runt i museums


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vi kollade runt i museums

Oj, nu är jag faktiskt lite imponerad, för det tidigare intryck du gett mig var att du inte direkt var nån museum-typ.

Men ja, självklart beror det på vad man föredrar. Jag trivs bäst på landet, därför reser jag hellre dit än till en storstad om möjlighet finns[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Men ja, självklart beror det på vad man föredrar. Jag trivs bäst på landet, därför reser jag hellre dit än till en storstad om möjlighet finns[y]

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Oj, nu är jag faktiskt lite imponerad, för det tidigare intryck du gett mig var att du inte direkt var nån museum-typ.

haha varför det då? jg är faktiskt lite nörd, älskar historia och att kolla runt i museums

Storchen84:

Men ja, självklart beror det på vad man föredrar. Jag trivs bäst på landet, därför reser jag hellre dit än till en storstad om möjlighet finns

jo beror ju på. jag vet inte vad jag gillar mest. kan tycka att storstäder är jobbiga men det finns alltid mer att se/göra. ute i ingenstans är det lugnt och soft men kan bli långtråkigt


   
SvaraCitera