Aviseringar
Rensa alla

Nu får ni ge er!


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Detta var det första vettiga du sagt på detta forumet!

Man tackar![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

då skiljer man ju ändå på folk som säger/skriver hen och dom som inte gör det

Men de osm inte gör det är brottslingar ju, det är klart att de inte ska få vara en i mängden!!!! Vi kan tvångsterilisera dem när vi ändå är i farten, då blir SDarna glada när vi värnar som den svenska traditionen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Detta är något jag faktiskt kan överväga, jag ska skicka ett mail till Jimmie Åkersson och be honom skriva en motion om detta. Jag återkommer när jag betämt mig.

Perfekt! Hoppas att katt håller med. Känner själv att det kan bidra till en massa skoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det roliga är att man tolkar övergångsgubben som just en gubbe bara för att den inte har kjol och är storbystad. Kanske är det kritikerna till den som är problemet?

Det roliga är också att de som tagit denna fråga seriöst först får sin skylt, och sedan överklagar för att bysten är för stor och kjolen för kort <3 JAG KRÄVER KÖNSNEUTRALA SKYLTAR PGA DETTA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Det roliga är också att de som tagit denna fråga seriöst först får sin skylt, och sedan överklagar för att bysten är för stor och kjolen för kort <3 JAG KRÄVER KÖNSNEUTRALA SKYLTAR PGA DETTA.

Varför inte bara gå ut med ett statement att det inte är en man på skylten undrar jag. Varör inte bara göra en fet person med fettotuttar så blir till och med de överviktiga mindre kränkta, så kan man själv fundera på om det är chipstuttar eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hen Gårman. Låter som något de skulle säga i Grums.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liten lady:

Hoppas att katt håller med.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

liten lady:

Perfekt! Hoppas att katt håller med.

Du är skön![smile]

Pickaboo:

JAG KRÄVER KÖNSNEUTRALA SKYLTAR PGA DETTA.

Hur ska dessa se ut? Hälften man, hälften kvinna? En transa med andra ord ha ha[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Låter som något de skulle säga i grums..

I Grums stenar de transvestiter så skulle inte tro det :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razorblade:

En transa med andra ord ha ha

[tired]

Syftet med den här tråden var inte att du skulle göra narr av transvestiter...


   
SvaraCitera

Offentliga toaletter ska INTE vara uppdelade efter kön och pissoarer ska genast bort, varför ska jag förväntas att stå upp?! Kläder ska även vara fullständigt könsneutrala, inget figursytt här itne![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razorblade:

ur ska dessa se ut? Hälften man, hälften kvinna? En transa med andra ord ha ha

Nu är du fördomsfull. Bara för att man är en hen är man ingen transa. Ett könsneutralt H i svart och typsnitt Wingdings får in pojkar, flickor, mörkhyade och asiater.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Syftet med den här tråden var inte att du skulle göra narr av transvestiter...

Narr? Nja, det var inte syftet. Det är vad du får om du kombinerar man och kvinna utan att tänka dig för mer. Du är en hycklare om du först skriver en tråd som är mot "hen" och sen snackar om att jag gör narr av transvestiter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RyalNotch:

Kläder ska även vara fullständigt könsneutrala, inget figursytt här itne!

Jag såg en dokumentär om ett kollektiv bolscheviker i Israel som hade detta, men det var av praktiska själ då de inte ägde kläderna utan hade gemensam tvättstuga. De verkade jävligt vettiga, massa gamlingar som bar levde livet utan att bry sig så mycket om det världsliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Ett könsneutralt H i svart och typsnitt Wingdings får in pojkar, flickor, mörkhyade och asiater.

Jaha, ljushyade då? Dvärgar? Överviktiga? Underviktiga? Invalider? Ska du sluta vara fördomsfull så ska du ta med precis ALLA! Annars är du hycklare.


   
SvaraCitera