Aviseringar
Rensa alla

Nu grabbar vet ni vad ni gör fel!


Ämnesstartare

Jag skulle tycka att det skulle vara intressant om det gjorde en lista vad tjejer gör fel.

Om de ens kan göra en sån lista [crazy]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Jag skulle tycka att det skulle vara intressant om det gjorde en lista vad tjejer gör fel.

Ja! det skulle jag fett behöva...[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Virvelvind:

Ja! det skulle jag fett behöva...

Haha mjaaa det var snarare ett litet skämt om att ni sällangör fel.

Eller det beror iofs vad vi pratar om.

Denna listan tar egentligen för att få engångsligg, dock gälelr ju andra regler om det handlar om ett längre förhållande.


   
SvaraCitera

är väl ingen hemlighet att tjejer är dumma i huvudet och helt saknar logik[confused]


   
SvaraCitera
Ofixad

Virvelvind:

Ja fast jag gillar ju inte ATT de ignorerar mig. [mad]

Du gillar dom bara för de ignorerar dig 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo jag har verkligen märkt att alla tjejer gillar när jag totalignorerar dem. Problemet med det är att det blir moment-22, man kan få dem att gilla en men det är allt. Att man ignorera dem säger väl allt.

Jag har märkt dock på senaste tiden att tjejer faktiskt går efter utseende de också.


   
SvaraCitera

Ofixad:

Du gillar dom bara för de ignorerar dig 😉

Okej, jag kanske är besatt av jakten.. så jag triggas ännu mer när de ignorerar mig..
men samtidigt blir jag ju bara olyckligt kär.. det hade varit bättre om de inte ignorerade mig [cry]


   
SvaraCitera

tur att man inte är så jävla trevlig till sättet [party]


   
SvaraCitera

Alla punkterna kan få mig intresserad om de sköts på ett snyggt sätt, felet är väl snarare att de flesta killar suger på att utöva dem och därför failar. Artikeln är sjukt ofrivilligt ironisk om ni frågar mig [crazy]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Men vad tror ni?
Stämmer detta eller är det helt galet?

#5 stämmer allt annat är bull****.


   
SvaraCitera

Bajwa:

#5 stämmer allt annat är bull****.

3 och 4 också då da.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

#5 stämmer allt annat är bull****.

Tja jag tror det mesta stämmer, dock med en nypa salt


   
SvaraCitera

I viss moderation stämmer det nog.

FreeWay89:

#5.Acting Interested

Om en kille skulle prata med alla förutom tjejen han gillar ser jag som tjej

(a) tjejen uppfattar det som att han inte gillar henne och (kanske) efter upprepade försök att få hans uppmärksamhet skiter i honom
(b)Tjejen får intrycket av att killen tycker att han är för bra för henne och tar det som en utmaning och pga det blir intresserad av honom

Det är nog dumt att påstå att detta är sant eftersom människor är olika. En tjej med högt socialt värde, eller högt självförtroende skulle reagera olika än en tjej med lågt


   
SvaraCitera

FreeWay89:

#3.Complimenting Her Looks

En tjej som ser bra ut är redan medveten om detta och vill att en kille lägger märke till någon annan bra egenskap hos henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

är väl ingen hemlighet att tjejer är dumma i huvudet och helt saknar logik


   
SvaraCitera