Aviseringar
Rensa alla

Nu händer det!!


Ämnesstartare

blekning är ditt hårs död, tro mig[sad] jag var tvungen att bli brunett för mitt hår började gå av nertill. De blev kortare å kortare ist för längre å längre. Jag varnar alla!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Nej[y] (Du röstade på detta alternativ)

Gjorde det inte för mig iallafall och jag blonderade två gånger på typ en vecka.fast ah det blev ju slitet. såg bild på dig på den dära sidan vart alla UM-bilder hamnar, du var skitsöt [smile]


   
SvaraCitera
Papper

Tözen:

Försent[sad][cry]

NU har du gjort Satan väldigt besviken.[no-no]


   
SvaraCitera

Från svart till blond blir tricky [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Gjorde det inte för mig iallafall och jag blonderade två gånger på typ en vecka.fast ah det blev ju slitet. såg bild på dig på den dära sidan vart alla UM-bilder hamnar, du var skitsöt

jag har blekt 2 ggr på ett par timmar nu,blev gulrött och en skitsnögg mörkröd först,sitter med andra nu och hoppas mycke pigment går bort till den tredje blekningen så jag kan göra d guldblont sen.[y]Fast nu insåg jag att jag knappt har nåt hår utan extentions.[n]måste köpa nya om jag vill va blond eller rödhårig.[cry]dyrt.[sad]

Och nej,inte söt,barn brukar tro att jag är en häxa eller ett troll på tåget,och d har inte bara hänt en gång. >_< kommer se ut som en polsk hora snart med näsring.[y]


   
SvaraCitera

blondiieee:

Jag varnar alla!!

OH MY!!!11 [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiner ftw


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

går inte att censurera bort sån groteskhet<![cry][sad]

Du, försök inte. Du är söt, har sett pix vafan!

Tözen:

jag har fult och tunnt hår utan extentions och jag kan ju knappast ha svarta i[mad][sad]

Lovar att det bara är du som tycker så. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Du, försök inte. Du är söt, har sett pix vafan!

jag är horribel,jag ser mig själv i spegeln varje dag vafan.

I love Lucy:

Lovar att det bara är du som tycker så. 🙁

ney,hela afrika tycker d oxå!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag är horribel,jag ser mig själv i spegeln varje dag vafan.

ney [no-no]

Tözen:

ney,hela afrika tycker d oxå!

😀
mitt hår är skitplatt och tråkigt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

ney

alla bevis pekar på att jag är äcklig och ful,ingen har övertygat mig om motsatsen utan får mig bara att känna mig mer äcklig och värdelös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

alla bevis pekar på att jag är äcklig och ful,ingen har övertygat mig om motsatsen utan får mig bara att känna mig mer äcklig och värdelös.

men du blondiner e mycket snygga, bli blondin, ialfall om du vill ha massa invandrarkillar efter dig, heheheh men du kan ju inte vara så ful, kom igen vaffan e självförtroendet gumman[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ingen har övertygat mig om motsatsen utan får mig bara att känna mig mer äcklig och värdelös.

du menar att det är som om man känner sig tjock fast alla säger att man är smal?
din självkänsla kanske är paj. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

du menar att det är som om man känner sig tjock fast alla säger att man är smal?
din självkänsla kanske är paj.

jag är fet och jag är ful och jag blir påmind om d varje dag.Jo,min självkänsla är paj,och den blir ju knappast bättre för varje dag.


   
SvaraCitera