Aviseringar
Rensa alla

NU har det gåt för långt!!!


Ämnesstartare

iddqd:

Nej, men man är äckligt feminin. Många bögar är också feminina, därför kallar man oftast fjolliga män för bögar.

Det är ju gulligt när en kille är feminin


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i_love_me_not:

Det är ju gulligt när en kille är feminin

Det tycker du. Jag tycker det är jävligt irriterande och det finns många som håller med mig, däribland de flesta tjejer jag känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feminina bögar är lite lame, feminina killar borde vara hetero. Riktiga bögar är manliga, så manliga att de inte behöver beblanda sig med det svaga könet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Riktiga bögar är manliga, så manliga att de inte behöver beblanda sig med det svaga könet.

Haha, påminner mig om han där bögen i Skenbart som är tillsammans med Gösta Ekman.
"Jag sökte mig till män enbart för att jag hatar kvinnor"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]

Budolicious:

Nej, bög är ingen läggning det är en livsstil.

Ursäkta? [tard]

Chickfactor:

Bög= annat ord för emo.

Källa SAOL.

Yeah right...

iddqd:

Nej, men man är äckligt feminin. Många bögar är också feminina, därför kallar man oftast fjolliga män för bögar.

Det är inte alls så vanligt med feminia bögar som man tror, bara en fördom.

Mawns:

Riktiga bögar är manliga, så manliga att de inte behöver beblanda sig med det svaga könet.

WORD!!!


   
SvaraCitera

i_love_me_not:

vadå coolt?

gfkabcf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har helt jävla rätt, det har gått för långt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Det är inte alls så vanligt med feminia bögar som man tror, bara en fördom.

Kanske det, men det är de som syns mest i media i alla fall. Annars "hej allihopa, jag är bög!"-bögen som inte kan hålla en konversation längre än en halv minut utan att påpeka att han är bög (tänker främst på Marfus) rätt vanlig har jag märkt.

Den enda bögen jag kan komma på som beter sig som en helt vanlig snubbe är nog Ian McKellen. HAX (tror iaf han är bög) är också rätt normal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i_love_me_not:

Och det har kommit nåt sjukt bög test att man ska sudda med en sudd
på handen och om det gör ont och man säger aj så säger dom att man är bög!

Det där har funnits väldigt länge. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i_love_me_not:

Det är ju gulligt när en kille är feminin

De är så otroligt jobbiga![n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väx upp. Andas in verkligheten lite vettja. [crazy]


   
SvaraCitera

Jag tycker inte att homosexuella brukar vara så gayiga alls, bara lite. Men det vanliga hetrosexuella genomsnittet verkar vara minst lika gayigt eller t.o.m. värre ju. [shake] De sminkar sig, bryr sig om sitt utseende och sina kläder, är rädda för att bli smutsiga, och rakar sig på andra ställen än i ansiktet! [chocked][tard] Och sen beter de sig så där gayigt/feminint/fjoligt/slisk-flirtigt fast mot tjejer istället. :/

Men jag håller med de som skriver att det är lite skilldnad på att vara bögig/gayig och att vara homosexuell. Att vara bögaktig/gayaktig är nått som man kan vara oavsett vad man har för sexuallitet, tror jag.


   
SvaraCitera

Herre Gud!!![tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad alla ska va Bög....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i_love_me_not:

Och det har kommit nåt sjukt bög test att man ska sudda med en sudd
på handen och om det gör ont och man säger aj så säger dom att man är bög!

tsss, det är ju bara bluff, alla vet att det är om man blöder som man är bög


   
SvaraCitera