Aviseringar
Rensa alla

Nu har han fått sin kompis..


Ämnesstartare

Hej, för ett tag sen frågade jag här om sammansättning av marsvin och nu har jag fått min nya unge.
Han och den äldre fick träffas på golvet och då var den äldre lite spänd och så men den lille var helt lugn och gjorde knappt nånting vilket jag tycker verkade bra eftersom den äldre då inte har anledning till att göra nått mot den.
Nu har jag satt dem i buren och först red den äldre på den lille lite, sedan gick han även sakta och kuttrade i ringar ; är det nått slags sätt att visa att det är han som bestämmer ?
nu sitter den lille i ett hus och när jag kommer in springer den äldre in till den och slickar den på huvudet lite.
Verkar detta bra ?
Jag tkr att det verkar som om den äldre nu visat att den bestämmer och att den lille verkar acceptera det.
Jag ska hålla uppsikt och så men ville ändå veta lite vad andra tkr.


   
Citera

YbegaBK:

Hej, för ett tag sen frågade jag här om sammansättning av marsvin och nu har jag fått min nya unge.

Har du limmat ihop två marsvin!? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Har du limmat ihop två marsvin!?

ja, vadå då ? :O

😉


   
SvaraCitera

YbegaBK:

Hej, för ett tag sen frågade jag här om sammansättning av marsvin och nu har jag fått min nya unge.

Ganska dumt att ha en hanne då dem har svårt med acceptera saker och mest tänker på sex.


   
SvaraCitera

McLuver:

Har du limmat ihop två marsvin!?

XD


   
SvaraCitera

Nussiga


   
SvaraCitera

YbegaBK:

först red den äldre på den lille

HAHAHA


   
SvaraCitera

Det låter normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakotza:

Ganska dumt att ha en hanne då dem har svårt med acceptera saker och mest tänker på sex.

Än så länge har det gått bra, och hon som jag köpte av sa att det säkert skulle gå jättebra. Jag har köpt båda på samma ställe.
Men jag vet att det kan finnas risker.

Sagitta:

HAHAHA

Snussk 😉

Bacarah:

Det låter normalt.

Oki ! [y]


   
SvaraCitera

YbegaBK:

först red den äldre på den lille lite

Får roliga bilder i huvudet.


   
SvaraCitera

YbegaBK:

först red den äldre på den lille

hahahahaha


   
SvaraCitera

Att den kurrar och går i ringar beror på att den typ tror att den fått en ny fru. Det lägger sig efter nån vecka eller så, och om det är stor storleksskillnad mellan dem blir det inte bråk eftersom ungen inte har nåt att sätta emot.

Vad du sa lät det helt normalt och de kommer nog bra överrens snart ;p


   
SvaraCitera

YbegaBK:

Snussk 😉

Stackars den lilla, måste vara skärrad.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Får roliga bilder i huvudet.

Mmm, en stor stark hamster med cowboyhatt som försöker rida på en liten?


   
SvaraCitera

Sagitta:

Mmm, en stor stark hamster med cowboyhatt som försöker rida på en liten?

Ja, ungefär så. [blush]


   
SvaraCitera

YbegaBK:

Än så länge har det gått bra, och hon som jag köpte av sa att det säkert skulle gå jättebra. Jag har köpt båda på samma ställe.
Men jag vet att det kan finnas risker.

Prisonrape


   
SvaraCitera