Aviseringar
Rensa alla

nu har jag sålt allt skräp jag äger


Ämnesstartare

älskar att få in extra inkomst via tradera!!! men efter detta har jag typ ingenting mer att sälja!!!!!!!!!!!!!!! va gör jag då liksom.. säljer mig sj typ:(


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Köper mer att sälja! [y]


   
SvaraCitera

Heja heja!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Köper mer att sälja! [y]

asså brukar köpa saker som jag får tag i som är eftertraktat och sälja [crazy] det är jävligt najs iofs

men jobbig verksamhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad skönt det låter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Fan vad skönt det låter.

ja, iaf garderobsmässigt har jag sålt allt.. så jävla najs äre att gå igenom hela husets kläder/skor och sälja/skänka/slänga/spara [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

ja, iaf garderobsmässigt har jag sålt allt.. så jävla najs äre att gå igenom hela husets kläder/skor och sälja/skänka/slänga/spara

Borde också göra det någon dag om jag orkar. Har för mycket saker och kläder som jag inte använder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Borde också göra det någon dag om jag orkar. Har för mycket saker och kläder som jag inte använder.

tog kanske ett par månader att orka fixa.. men nu är det helt klart [bigsmile] massor man ej använder ja och surt att man lagt så mycket pengar på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

tog kanske ett par månader att orka fixa.. men nu är det helt klart massor man ej använder ja och surt att man lagt så mycket pengar på det

Grejer jag inte använder är i rätt stor utsträckning kläder som är för små/för stora, grejer som är halvtrasiga eller liknande, så det är rätt lugnt med mig. Men jobbigt att det tar upp en massa plats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fick du mycket pengwr :>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fick du mycket pengwr :>

alltså ej sålt allt än men tidigare fått mktmkt ja!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

alltså ej sålt allt än men tidigare fått mktmkt ja!!

aha vad bra 😀 har aldrig sålt nånting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha vad bra 😀 har aldrig sålt nånting

do it.. it's exciting!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de låtejj smajt de ska jaa me kajse sälja kujjslitjatur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fjågan e va man kan säjla ja har mycke skjep men inte mycke av väjde kajnsee ?


   
SvaraCitera